logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 29 lis 2012, o 20:54

nadal masz niedoładowanie do ponad 2200 rpm, turbina bardzo pozno wstaje, nadal nie jest tak jak być powinno,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez Dj Devilek » 29 lis 2012, o 21:16

o Cię szok :// co mam zrobić ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez andrzejg3 » 29 lis 2012, o 21:22

Zrób reszte logów.
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez Piaggio » 29 lis 2012, o 21:23

dolot napewno szczelny na 100%? od turbiny po przez ic az do kolektora ssacego? zrób loga bs 011 na biegu jałowym przez 60sekund
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Dj Devilek » 29 lis 2012, o 21:27

andrzejg3, mowisz że przeładowuję a niedoladowanie i przeładowanie to 2 inne żeczy tak ?? wiec głupieje

[ Dodano: 2012-11-29, 20:28 ]
Piaggio, tak dolot na 100 % juz jest szczelny nie mam programu zeby to zrobic jaki program vcds jaki zeby chodzil na win 7 ??????????? nie mam pojecia
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Piaggio » 29 lis 2012, o 21:35

małe przeładowanie tez jest od 2,3 tys do 2,8 tys obrotów i od 3,3 do 3,5 ale n75 sobie z nim jakoś tam radzi..... tylo te niedołądowanie bs zrób rówież vag-comem tym samym programem co dynamiczne, hymmmm to dlaczego jest niedoładowanie tez ne mam pojęcia:-/ nich ktoś obeznany sie wypowie
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez andrzejg3 » 29 lis 2012, o 21:38

Moze przepływka obcina i turbo nie dmuchnie ?
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez Dj Devilek » 29 lis 2012, o 21:41

Piaggio, nie moge tym vcds zrobic bs 011 mam ta funkcje zablokowaną :// wyskakuje jakis komunikat i nie moge wgl wejść w te funkcje. czyli co geometria sie przycina ?? wkur.. to wymienie te turbo na nowe tylko czy jest sens ??? chcę mieć pewność ze to winna turbiny .

[ Dodano: 2012-11-29, 20:44 ]
andrzejg3, te logi robiłem jeszcze na nie szczelnym IC może coś z nich wyczytasz bo ja sie na tym nie znam http://vaglog.rtnet.pl/dawid15_92_99183.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawid15_92_99184.html
http://vaglog.rtnet.pl/dawid15_92_99185.html
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez andrzejg3 » 29 lis 2012, o 21:58

w 008 masz mała dawke paliwa byc moze to jest powodem nie doładowania w tym zakresie obrotów
.
Ostatnio edytowano 29 lis 2012, o 22:04 przez andrzejg3, łącznie edytowano 1 raz
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez Dj Devilek » 29 lis 2012, o 22:01

a coś konkretniej co może być do wymiany ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez andrzejg3 » 29 lis 2012, o 22:18

003 jest robiony od 2600 obr i niewiadomo co jest wczesniej?
Zrób logi na spokojnie 003;008;010;011 i bs 011 w przedziale 1400-4000 z pedałem gazu w podłodze i oczywiście na rozgrzanym silniku min 80 stopni.
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez Dj Devilek » 30 lis 2012, o 14:35

a moze mi ktoś powiedzieć ile popmuje turbina po logach ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 13 gości