logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 30 lis 2012, o 17:26

w grupie 11 masz Specified MAP- czyli cisnienie zakładane(przez ECU) oraz Actual MAP- cisnienie które daje turbo w danej chwili/obrotach- oba te ciśnienia powinny byc prawie takei same.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez Dj Devilek » 30 lis 2012, o 21:35

ok ok czyli każdy jak pada np ;turbina czy coś prosi o logi . ktoś mi może powiedzieć po tych logach powiedzmy po tym logi grupy 011 bo tamte 2 byly robione nie dokladnie . Czy wina jest turbiny ????????
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 1 gru 2012, o 13:08

Dokładnie tak. Jak coś dzieje się autem to podpinamy pod kompa sprawdzamy czy nie ma błędów i robimy kpl. logów. Bez tego nie jesteśmy sprawdzić w jakim stanie są podzespoły.

W log dynamicznym czyli grupa 011 pokazuje nam ile pompuje turbina.
W logu BS grupy 011 sprawdzamy czy ruszają się łopatki turbiny.


U Ciebie po logu 011 widać, że ciśnienie doładowania jest niestabilne. Możliwe, że przycina się zmienna geometria lub szwankuje gruszka podciśnieniowa lub źle ustawiona sztanga na niej.


Żeby sprawdzić czy winna jest turbina to potrzeba kpl. logów dynamicznych, statycznych i BS.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 2 gru 2012, o 11:28

ok dzięki zrobię na nowo logi dokładnie i wstawię jeszcze raz
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez leopard » 2 gru 2012, o 13:11

andrzejg3 napisał(a):w 008 masz mała dawke paliwa byc moze to jest powodem nie doładowania w tym zakresie obrotów
.
rozjasnij mi temat - bo nie ogarniam co masz na mysli ...

z logow wynikaja 3 rzeczy - LMM jest w dobrym stanie (obstawiam ze nizej tez dobrze liczy)
ktos gmeral w sterowniku ale nie do konca wie o co chodzi ... w 08 ograniczenie momentu obrotowego ustawione jest na 51 mg - jeszcze nie widzialem seryjnego TDI z takimi parametrami

turbo nie osiaga zadanego cisnienia doladowania w calym zakresie obrotow - odpowiedzialne za taki stan moga byc nieszczelnosci na dolocie / podwieszony zawor EGR'u / nieszczelnosci na sterowaniu N75 (wezyki podcisnieniowe) /uszkodzona vacum pompa / kierownice spalin / gruszka podcisnieniowa (jak juz ktos wczesniej w poscie wspomnial) / przytkany katalizator
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dj Devilek » 3 gru 2012, o 12:06

leopard, no własnie ktoś coś grzebał i nie wiem co on tam porobił :// samochud jako tako idzie , po usunięciu nieszczelności w dolocie jest naprawde fajnie . Ale to jest jeszcze nie to :// co do katalizatora to wycięty . co do parametrów zle jest ??? co mam zrobić gdzie dać ten sterownik zeby bylo spoko . może przez to ze coś bylo modzone w tym sterowniku mam te niedoładowania turbiny i wgl
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez andrzejg3 » 3 gru 2012, o 20:18

leopard
Chodziło mi o 2,2 - 19 mg , ale jest to moje nie dopatrzenie.Pedał gazu widocznie nie był wciśnięty do oporu. Przepraszam
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez leopard » 4 gru 2012, o 13:12

Dj Devilek napisał(a):co mam zrobić gdzie dać ten sterownik zeby bylo spoko

zrob nowe logi po uszczelnieniu dolotu - bedzie wiecej widac ...
i tak jak juz andrzejq3 wsponial - zaloguj od samego dolu ale z pedalem gazu otwartym na 100%

sterownik - musisz poszukac jakiegos tunera w swojej okolicy - niech wgra orginalny soft - z tym nie powinno byc problemu
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dj Devilek » 4 gru 2012, o 13:42

a może jakiś lepszy chip ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez leopard » 4 gru 2012, o 15:39

Dj Devilek napisał(a):a może jakiś lepszy chip

moze byc i "lepszy" - byle u kogos kto ogarnia temat ... poszukaj kogos w okolicy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Artur8120 » 4 gru 2012, o 16:03

Dzięki kolego za sprawdzenie jak tylko będę mógł to postaram sie odwdzięczyć - może nawet dobra poradą :))))
Artur8120
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 17:07
Lokalizacja: Matiaszów

Postprzez Dj Devilek » 4 gru 2012, o 21:01

leopard, czyli jakiś czips siedzie teraz w moim golfie??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 168 gości