logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 5 gru 2012, o 00:28

Dj Devilek napisał(a):czyli jakiś czips siedzie teraz w moim golfie

trudno to nazwac chipem ... jedyne co widac w obecnych logach na 100% to ruszony ogranicznik momentu obrotowego - zrob nowe logi - bedzie widac wiecej - przede wszystkim zobaczymy co sie dzieje z turbo

moim skromnym zdaniem w obecnej chwili wyglada to na tuszowanie niedomagan silnika
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez leopard » 5 gru 2012, o 00:38

palio45 napisał(a):Spróbuj ją umyć WD-40 lub płynem do przepływki

WD40 to nie jest dobry pomysl ...
WD jest tluste - za moment znowu cos sie przyklei do grzalki LMM- moim skromnym zdaniem alkohol izopropylowy (popularny kontakt spray IPA) to najlepsze rozwiazanie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Dj Devilek » 5 gru 2012, o 10:24

leopard, ok u mnie troche zima ale postaram się dziś zrobić . ojoj jakoś te tuszowanie niebezpiecznie zabrzmiało ://
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

kąt wtrysku do sprawdzenia

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 00:15

Witam mam problem z golfem IV cięzko pali i na początek biorę się za sprawdzenie kąta wtrysku tylko zrobiłęm fotki a nie wiem który to kąt wtrysku wiem że grupa 2

Tylko że jak wchodzę w Measuring BLOCK to mam tak jak na fotce
Obrazek

A jak wejde w Bassic settings to mam tak
Obrazek
I nie wiem teraz którego mam się stosować czy mam dobry kąt czy zły .
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez przemo1251 » 26 gru 2012, o 00:36

Kąt wtrysku ustawia się na rozgrzanym silniki 90 stopni na blacie.
Blok 2 w Bassic settings wartość 049-051, jeżeli tak ustawisz będzie idealny.
Ja w swoim golfie 3, miałem podobne wartości, po regulacji pali zdecydowanie lepiej.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 00:50

Sprawdzałem kąt na rozgrzanym powiedz mi czy mam dobry czy zły kąt patrzysz na 2 zdjęcie ??
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez leopard » 26 gru 2012, o 01:13

jesli temperatura silnika oscylowala w okolicy 90' jest zbyt mocno opozniony ...

daj logi z 001/004/007/ statyczne
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 09:29

Dokładnie tak jak kolega wyżej pisał. Kąt początku wtrysku opóźniony (drugie foto). Trzeba go przyśpieszyć do wartości 49-51 jak już ktoś wyżej napisał. . Jak tak ustawisz to będzie o wiele lepiej palił jak i zyska na dynamice.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemo1251 » 26 gru 2012, o 13:06

Palenie na pewno się poprawi. Co do dynamiki ja nie odczułem różnicy.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez przemo1251 » 26 gru 2012, o 13:36

Problem rozwiązany.

Przyczyną braku mocy był przepalony przekaźnik 109. Zamontowałem nowy i nie poznaję samochodu, aż się chce jeździć.

Wszystkim dzięki za pomoc.

[ Dodano: 2012-12-26, 12:34 ]
Idąc dalej tropem przepalengo przekaźnika, znalazłem obejście owego przekaźnika.

Robiąc logi zauważyłem, że wskazania doładowania turbo o ok 0.2 bara niższe od zadanych. Logi wrzucę niedługo jak kolega podbije z laptopem bo nie zrzuciłem.

Gdzie szukać przyczyny? Samochód jedzie dobrze, nie czuć spadków mocy. Nie kopci (no trochę rano po odpaleniu, ale to norma). Przewody gumowe te co idą do intercoolera szczelne.
Ostatnio edytowano 18 sty 2013, o 23:34 przez przemo1251, łącznie edytowano 1 raz
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 13:44

Wrzuć logi to będzie wszystko widać. z tego co piszesz,że doładowanie niższe od zadanego oznaczać może nieszczelność. Trzeba posprawdzać jeszcze wszystkie wężyki idące od N75 do turbo jaki i wężyk który idzie do ECU.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 19:14

witam zrobiłem logi ale nie wiem jak ten plik exela dać na forum
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 176 gości