logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 19:24

logi wklej tu -> http://rtnet.pl/vaglog/index.php (rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu @). A następnie wklej linki do logów tu do tematu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 22:35

007
Log (0 - 007)
004
Log (0 - 004,004,004)
001
Log (0 - 001)

[ Dodano: 2012-12-26, 21:51 ]
Witam czy teraz dobrze ustawiłem kąt ??
Bo auto jak ciepłe nadal pali tak samo .
Obrazek
Obrazek
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez przemo1251 » 26 gru 2012, o 23:00

Kąt wtrysku ok. Jeżeli źle ci pali na ciepłym silniku to trzeba zwiększyć dawkę rozruchową, najszybszy sposób na poprawę palenia gdy silnik jest ciepły.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 23:03

Jak dla mnie wszystko wygląda ok. Do poprawy tylko początek kata wtrysku. W BS musisz mieć między 49* a 51*.

Więc musisz go przyśpieszyć.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 23:07

palio to co źle teraz ustawiłem ?? Powiedz mi kolego wyżej czy sam tą dawkę mogę zwiększyć ??
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 23:07

A czy auto było rozgrzane do 90*? Kąt jest już ustawiony poprawnie (wg. pierwszego scanu).

Wynosi teraz 52*. Na ciepło będzie palił tak samo. Zobaczysz jutro rano czy lepiej pali. Powinien odpalić z pół obrotu wała.

Pamiętaj, że kąt sprawdzamy w BS tylko i wyłącznie.

[ Dodano: 2012-12-26, 22:09 ]
Nic już nie ruszaj jest dobrze. Dawkę też pozostaw w spokoju. Wynosi teraz 3.0-3.2. Więc jest idealnie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemo1251 » 26 gru 2012, o 23:10

Dawkę startową można zmienić przy użyciu vaga, ja w mk3 zrobiłem to bez problemu.

Gorszy rozruch na ciepłym silniku jest dość częstym problemem, i najszybszym sposobem jest zwiększenie trochę dawki. Przyczyn takiego stanu rzeczy jest kilka: rozrusznik, akumulator, kompresja. Któryś z tych elementów może być dość zużyty i wtedy pojawiają się problemy z rozruchem na ciepłym silniku.

A teraz pytanie. Ile razy musi przekręcić wałem żeby zapalił na ciepłym?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 23:18

Mój na ciepłym potrzebuje 1/4 obrotu wała. I pali od strzała.

Nie mam problemów z paleniem na ciepło jak i na zimno.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemo1251 » 26 gru 2012, o 23:19

Ale to było pytanie do autora wątku. ;-)
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 23:32

kat sprawdzany na silniku rozgrzanym do 90 stopni na wskaźniku w vagu było ponad 85 jakoś . A logi dobrze zrobiłem ktoś je sprawdzał ?? Muszę kręcić do 5 sekund
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Postprzez palio » 26 gru 2012, o 23:39

Tak ja sprawdzałem. Logi zrobione poprawnie.

.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karolulewicz » 26 gru 2012, o 23:43

No i co po logach coś musze naprawiać .To mi zwiększenie dawki nie pomoże na lepsze odpalenie na ciepłym ??
karolulewicz
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 13 lut 2012, o 23:22
Lokalizacja: Szczecinek

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości