logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez przemo1251 » 18 sty 2013, o 23:37

dla testów rozpędziłem go do v-max na 4 biegu osignołem 160km/h
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

 

Postprzez slawek5t » 19 sty 2013, o 01:24

Nadal turbina ładuje 0.63 bara a powinna 0.80 - 0.85
Dawke na pompie masz okej.

przepływomierz masz też okej. - bynajmniej do tych 3300 obr.
Gdzies musi uciekać powietrze nieszczelnymi przewodami lub coś fizycznie z turbiną/zaworkiem.
Nie kopci Ci ?

PS : na przyszłość rób logi od 1400-1500 obr do chociaz 4000-4200 obr. ;) najlepiej pojedynczo grupe 3 oraz 11 (dynamicznie) - ale narazie nie musisz bo wiemy żę turbo nie pompuje jak powinno.

Aha, próbowałes odłączać węże od n75 tak aby zmusić turbine do pompowania na maxa ? - wtedy sie przejechać i sprawdzić czy ona w ogóle da rade zapodać 0.8 bara.

Sprawdzałeś wszystko to co pisaliśmy ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 19 sty 2013, o 10:34

Pewnie padniety n75, powietrze przez niego przechodzi jakbys byl na bypassie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez przemo1251 » 19 sty 2013, o 21:16

N75 rozbierałem i była pęknięta sprężynka, rozciągnąłem ją troszkę i skleiłem zaworek.

Baypasa nie robiłem.

Teraz jest zima to mi mocy nie brakuje. Jeżeli turbina już nie daje takiego ciśnienia, to mam do kupienia po okazyjnej cenie zadbaną turbinę od afn tylko nie wiem czy podejdzie.

[ Dodano: 2013-01-19, 20:23 ]
Dawka jest ok, ale mogę ją regulować z poziomu samochodu od: 2,2mg do 4.5mg(im większa wartość tym mniejsza dawka paliwa, Jeżeli ustawie miej niż 4.5 to samochód jest zbyt mułowaty.
Teraz w zimę jeżdżę na 4.0mg i jest zarąbiście, bo w mieście spala mi średnio 6,3l/100km !!!!. Przy odcinkach ok. 4km.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez palio » 20 sty 2013, o 09:57

Dawka podana w logu była dobra. Nie trzeba było jej ruszać. Powiedz mi tylko czy auto było rozgrzane podczas logowania? Podczas logowania na blacie powinno być 90* a vag powinien pokazywać minimum 80*. Bo po logach wygląda na niedogrzane auto.

Turbinę zostaw w spokoju. Być może jest dobra. Jak masz możliwość to podmień od kogoś zawór N75 i zrób logi jeszcze raz. Jak nie będzie poprawy to posprawdzaj wszystkie wężyki czy są szczelne.

Co do turbiny z AFN'a podejdzie P&P. Potrzebna będzie zmiana sterowania (na podciśnienie), zmiana zaworka N75 i remap map w ECU.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemo1251 » 22 sty 2013, o 00:54

Termostat wymieniony na nowy, w sobotę. Teraz trzyma temperaturę.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

prośba o analize logów

Postprzez darkker » 8 lut 2013, o 12:51

Nie wiem czy w dobrym dziale to pisze jak cos to przepraszam
Chodzi o notlauf
Gruszka sprawdzona przez BS 011 chodzi bez problemów
Wężyki sprawdzone
N75 podmienione z N18
Akumulator podciśnienia szczelny
Ciągle powyżej 120km/h wywala mi błąd:
17958 P1550 4626 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator
to moje logi dynamiczene
Grupy: 003 -
Grupy: 011 -
Grupy: 008 -
Co tu jest nie tak?

Czy można podmienic przepływke i N75 od leona cupry 150km silnik ARL aby jeszcze sprawdzić
aha mój silnik to ALH 90km
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 09:53

Witam.

Kto gmerał w ECU? Są dziwne wskazania przepływki zadane przez ECU. Z tego co wiem to wartość zadana powinna wynosić 850mg/R, a u kolegi jest ona zaniżona. Nie tu leży problem. Zostaw ją w spokoju bo mierzy dobrze.

Nie podoba mi się ciśnienie doładowania. Turbo nie osiąga wartości zadanej przez ECU. Zaworek N75 na granicy wysterowania. Gdzieś jest nieszczelność.

Należy posprawdzać wszystkie wężyki czy są szczelne. Sprawdź również czy przewody idące od IC'ka są szczelne.

Na początek możesz zrobić bypassa. Czyli połączyć ze sobą dwa przewody czerwony z niebieskim i zrobić logi. Zobaczymy czy coś się zmieni.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 9 lut 2013, o 11:47

brat miał podobnie z turbo
aż w pracy zdjoł ważi dmucał spreżonym powietrzem
wyszło zaraz że ma rozciety pekniety waż za turbo na długosci 5cm
to dopił piwo rozciał puszke zakrecił na przewodzie i auto orzyło :D
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez darkker » 9 lut 2013, o 12:31

sorki. Logowałem grupe 011 na notlaufie. Teraz sa logi bez błędu:
Grupy: 011 -
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 12:35

Po tych nowych logach to już w ogóle ciśnienie wali w kosmos. Nie trzyma się kupy.

Jakieś dziwne są te Twoje logi. Nic nie jest logiczne. Jakie turbo jest u Ciebie?

Ze zmienną geometrią czy nie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez darkker » 9 lut 2013, o 13:10

ze zmienną geometrią
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron