Dynamiczne - w miare okej, mozesz sprobowac przeczyscic przepływke Izopropylem. (ciut zaniża powyzej 3k rpm)
Na mniejszych obr lekko przeładowuje na turbinie ale moze to byc spowodowane klękającym n75 - jesli auto nie wpada w tryb awaryjny to jest OK i nie musisz sie martwic na razie.
Jesli chodzi o kąt to jest zły ale nie tragiczny.
Poprawi troche rozruch .
PS: w grupie 001 sprawdzasz dawke, ale temp płynu ma byc 90 stopni
[ Dodano: 2013-02-11, 16:20 ]teraz na wykresie masz troche nad czerwoną linią, musi byc ciut powyżej niebieskiej - około 50-55 (kąt wtrysku) grupa 000 Basic Settings.
Chodzi Ci tylko o cięzkie palenie ? Nie tylko kąt jest ważny.
Wazne również:
- szczelne przewody oraz pompa (aby paliwo się nie cofało )
- sprawne dobrej firmy swiece żarowe.
- rozrusznik musi szybko krecic czyli :
a) dobry akumulator
b) rozrusznik w dobrym stanie
[ Dodano: 2013-02-11, 16:23 ]Jesli spełnisz te warunki i ustawisz prawidłowy kąt to auto nawet z rana przy dużych mrozach zapali Dosłownie na dotyk kluczyka - odrazu. Nie usłyszysz nawet obrotów rozrusznika