logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez hellaflush » 11 lut 2013, o 16:51

Kurde niby zrobiłem te dynamiczne ale niezbyt dobrze i trzy grupy na raz bo nie było zbytnio miejsca ;/ ale jakiś zarys jest.

Dynamiczne:
003, 008, 011 http://vaglog.rtnet.pl/hondateam5_113992.html

Statyczne, i tu nie wiem czy dobrze zrobiłem bo:
003 w BS i Measuring Blocks http://vaglog.rtnet.pl/hondateam5_113995.html
000 w BS http://vaglog.rtnet.pl/hondateam5_113994.html

I kąt wtrysku w BS screen z wykresem
Obrazek


jedno jest pewne - kąt wtrysku opóźniony.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

 

Postprzez slawek5t » 11 lut 2013, o 17:14

Dynamiczne - w miare okej, mozesz sprobowac przeczyscic przepływke Izopropylem. (ciut zaniża powyzej 3k rpm)
Na mniejszych obr lekko przeładowuje na turbinie ale moze to byc spowodowane klękającym n75 - jesli auto nie wpada w tryb awaryjny to jest OK i nie musisz sie martwic na razie.

Jesli chodzi o kąt to jest zły ale nie tragiczny.
Poprawi troche rozruch .

PS: w grupie 001 sprawdzasz dawke, ale temp płynu ma byc 90 stopni

[ Dodano: 2013-02-11, 16:20 ]
teraz na wykresie masz troche nad czerwoną linią, musi byc ciut powyżej niebieskiej - około 50-55 (kąt wtrysku) grupa 000 Basic Settings.

Chodzi Ci tylko o cięzkie palenie ? Nie tylko kąt jest ważny.
Wazne również:
- szczelne przewody oraz pompa (aby paliwo się nie cofało )
- sprawne dobrej firmy swiece żarowe.
- rozrusznik musi szybko krecic czyli :
a) dobry akumulator
b) rozrusznik w dobrym stanie

[ Dodano: 2013-02-11, 16:23 ]
Jesli spełnisz te warunki i ustawisz prawidłowy kąt to auto nawet z rana przy dużych mrozach zapali Dosłownie na dotyk kluczyka - odrazu. Nie usłyszysz nawet obrotów rozrusznika ;)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez hellaflush » 11 lut 2013, o 18:01

Dzięki za info. A ten zaworek się czyści czy wymienia na nowy/używany? Bo pamiętam, że coś cykalo pod maską, teraz tego nie słychać. Auto nie wpada w tryb awaryjny.

[ Dodano: 2013-02-11, 17:03 ]
A i przy dużych mrozach palił za pierwszym ale troszkę dłużej kręcił. Na ciepłym jest ok.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez slawek5t » 11 lut 2013, o 18:49

No jakby palił za drugim to by była juz całkiem porażka :)
Ma palic za pierwszym i krecić ile... nie wiem, pół sekundy ? :)

Zaworek tylko nowy
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 11 lut 2013, o 19:59

Przeplywka do czyszczenia, a jak nie to wymiany. Polecam test z dioda.
Kat wtrysku trzeba podciagnac do gory ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez hellaflush » 11 lut 2013, o 22:14

Ok to najpierw wyczyszczę przepływomierz, mam taki preparat Air Sensor :P Jutro jeszcze spróbuję zrobić logi dynamiczne trochę lepiej.

Macie jeszcze jakieś cenne uwagi dotyczące logów? Turbina w miarę dobrze pracuje?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez slawek5t » 11 lut 2013, o 23:35

Pompuje około 0.83 bara czyli tyle ile powinna (seryjnie).

Zrobisz dokładniejsze logi to powiemy czy odpowiednio "wstaje" , jak n75 sobie radzi ze zbijaniem nadmiaru.
Teraz masz na logach 2600 obr i zaraz jest 3000 obr - na dokladniejszych bedzie widać co sie dzieje między tymi obrotami - pewnie jest okej ale dasz logi to bedzie wszystko widac jak na tacy jak pompuje przy danych obrotach.

Spryskaj druciki przeplywki, wysusz i zrób logi :)
najlepiej na czwartym biegu pojedyncze grupy. albo chociaz trzeci bieg 1400-4300 obr, pedał w podłodze, temp silnika 90 st.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości