logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 7 kwi 2012, o 17:16

xxhooliganxx napisał(a):Ostatnio jak jechalem na bajpasie to nie robilem logow ale po prostu czulem, ze jest identycznie, wiec po co znow logowac ?

Bo jesli na bajpasie dalej przeladowuje a jestes w 100% pewny prawidlowego podlaczenia przewodow ich szczelnosci, droznosci to zostaje tylko mechaniczna awaria turbiny (zaworu upustowego).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 20:27

Wlasnie wrocilem z garazu.

- Przedmuchalem sprezarka wezyki n75
- ruszalem ciegnem turbiny + wd40

Bez zmian.

Pierwszy log z n75( troche dlugi bo zapomnialem wcisnac stop), drugi wyszedl jakis krotki ale jest na bajpasie:

http://vaglog.rtnet.pl/szopen-98_80030.html
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 20:32

Chyba coś z turbiną bo na bajpasie też pompuje jak szalone.

Kontra na cięgnie turbiny nie jest popuszczona ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 20:36

nie wyglada nic na odkrecone ale trzeba troche sily zeby tym ruszyc
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 20:42

No u mnie też lekko nie było.
Musisz poczekac na lepszych speców..
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 21:15

ostatnio jeszcze zauwazylem, ze jak na biegu jalowym na postoju mu mocniej przygazuje to wskoczy na jakies dziwne nieregularne obroty na chwile, albo calkiem zgasnie
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 8 kwi 2012, o 00:59

Pewnie na zimnym ? :)
U mnie tez tak jest. Nie przejmuj sie. Jakies zawory sie przywieszają na moment.
Na ciepłym ci juz tak nie zrobi.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 8 kwi 2012, o 07:19

Na zimnym, na zimnym.

hmmm kiedy dmuchalem w przewod od zaworu upustowego turbiny to nie jestem pewien czy on poruszal tymciegnem, poniewaz trzeba tam uzyc troche sily, a powietrze tak jakby tak uciekalo. Kurde moglem wejsc pod samochod i zobaczyc czy porusza...
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez Bradley » 8 kwi 2012, o 10:00

A jaki wydatek ma ten kompresor? Nabije te 1,5bara w przewod? Najprosciej dmuchnac w niebieski i sprawdzic czy ciegno sie porusza.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez boleK1315 » 16 kwi 2012, o 20:41

Kolego wykonaj jeszcze raz logi z tym, że pedał gazu ma być do oporu albo masz zepsuty potencjometr w pedale. Wykonaj dodatkowo jeszcze log 011bs.
Sprawdź błędy przed wykonaniem pomiaru.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez xxhooliganxx » 28 kwi 2012, o 12:38

Bylem troche zajety innymi rzeczami ale wracajac do tematu to dzis sprawdzilem vagiem potencjometr i wskazuje pedal gazu zakres pracy od 0 do 100%
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez boleK1315 » 28 kwi 2012, o 17:54

xxhooliganxx napisał(a):Bylem troche zajety innymi rzeczami ale wracajac do tematu to dzis sprawdzilem vagiem potencjometr i wskazuje pedal gazu zakres pracy od 0 do 100%


To znaczy, że potencjometr sprawny. Wykonaj jeszcze raz logi.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości