logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

logi do oceny

Postprzez sebastianW » 25 cze 2010, o 23:50

Witam serdecznie:) Zakupiłem golf 4 z 2002 r, moc 101 KM, silnik ATD. prosze o ocenę logów.

http://vaglog.rtnet.pl/sebekw3_15994.html

statycznie: http://vaglog.rtnet.pl/sebekw3_15998.html

http://vaglog.rtnet.pl/sebekw3_16000.html
http://vaglog.rtnet.pl/sebekw3_16001.html
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

logi do oceny

 

Logi do oceny

Postprzez slawek5t » 21 lut 2012, o 19:34

statyczne i dynamiczne.

było czasem troszeczke ślisko (snieg,deszcz) ale mam nadzieje ze w miare wyszło...

http://vaglog.rtnet.pl/slawek55tt_73011.html


http://vaglog.rtnet.pl/slawek55tt_73127.html

edit

PS: 20 km starczy aby sterownik auta wyłapał błedy ?

Bo skasowałem , zrobiłem nieco ponad 20km i narazie BRAK BŁEDÓW.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 21 lut 2012, o 23:57

dobra juz widze ...

przeplywomierz lekko niedomaga ale to nie jest duzy problem - dawki nie sa ciete - ograniczniki ida wg. parametrow programu - doladowanie jest na poziomie seryjnym - przy 4400RPM mapa tnie cisnienie doladowania - wydaje mi sie ze pusciles pedal gazu przy 4100RPM - stad wymagane 0.1bara zamiast 0.7 bara - N75 tez sobie daje rade - przynajmniej do 4000RPM

jaki masz problem z tym autem - jakie bledy pokazuje ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez slawek5t » 22 lut 2012, o 00:15

leopard napisał(a):wydaje mi sie ze pusciles pedal gazu przy 4100RPM

Dokładnie :) Myslałem ze tylko do 4 tys wystarczy logować. Poza tym troszeczke slisko było i zblizałem się do zakrętu...

leopard napisał(a):jaki masz problem z tym autem - jakie bledy pokazuje

Ostatnio robiłem kilka rzeczy.... Dzis skasowałem błedy zrobiłem 20-30km, podpiąłem ponownie i pokazało 0 błędów więc okej.

Mówisz że parametry mogą być.... - cieszę się :)

Mam pytanko , idzie z tych logów "wyczytać" jakie cisnienie ładuje turbo?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 22 lut 2012, o 03:09

od 2000 do prawie 4000RPM ~ 0.8/0.9 bara - typowa seria dla tego sterownika (028906021BF)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez slawek5t » 22 lut 2012, o 03:16

A ile by dało minimalne skrócenie sztangi w turbo :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 22 lut 2012, o 09:11

Nic by nie dalo bo n75 i tak zbije ;) A jak bedzie za duzo wzgledem programu to bedzie notlauf.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 22 lut 2012, o 16:39

To ja nie wiem jak inni to robią że podkrecają. Albo te oporniki....
Nawet wykresy z hamowni dają i są spore rezultaty (na plus).

AAZ idzie fajnie i dość tanio podkrecic.
A Tdi ? (oprócz softa)
Chociaz tylko troche. Nie mysle o 120 czy 130km (bo tak sie nie da) ale tak zeby była jakaś odczuwalna róznica. Da się ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez markim321 » 22 lut 2012, o 18:09

Owszem da się. Ostateczność opornik za 7gr na pstryczku w kabinie i oszukiwanie dawki. Z dobrym wiatrem będziesz miał ok 105 -110KM. Tylko dobrać tak aby jak najmniej dymił.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez slawek5t » 22 lut 2012, o 18:34

markim321 napisał(a):Z dobrym wiatrem będziesz miał ok 105 -110KM.

heh nawet na tyle nie liczyłem.

A z tym cisnieniem turbo to jednak nie da sie bez softa?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 22 lut 2012, o 18:41

Tez sie da opornikami. Jest tam uklad dwoch rezystorow polaczonych rownolegle od mapsensora. Zmieniajac rezystancje wypadkowa mapsensor zaniza wartosci, ktore odczytuje komputer. Fizycznie cisnienie moze byc wyzsze od tego co pokazuje komputer.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 22 lut 2012, o 18:44

Czyli jak np podniose lekko cisnienie to vag i tak pokaże błedne (niższe, standardowe) pomiary o cisnieniu ? Ale faktycznie będzie większe ?
Dobrze rozumuje ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości