łózysko czy sam napinacz?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

łózysko czy sam napinacz?

Postprzez jaro31181 » 15 sie 2008, o 19:55

Witam...mam taki problem...mianowicie przy niskich obrotach słuchac stukanie , ktore przy wyzszych obrotach zanika...Co to może być..??Podejrzewam napinacz od wspomagania lub też same łozysko w alterantorze...Może ktos sie spotkał z podobnym problemem..?
Z góry dzieki za pomoc...
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

łózysko czy sam napinacz?

 

Postprzez arek ryba » 15 sie 2008, o 20:03

ja mysle ze to popychacze na zaworach
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez jaro31181 » 15 sie 2008, o 20:05

a skad tak myslisz ze to jest to..??i co wtym przyadku trzeba zrobic i jaki koszt..??
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez leopard » 15 sie 2008, o 22:48

wymienic szklanki ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jaro31181 » 15 sie 2008, o 22:51

witam ..jakie szklanki...?? :)
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez SotoM » 15 sie 2008, o 23:00

tzw popychacze hydrauliczne krzywki wałka rozrządu na nie naciskają a one wciskają zawory -tak krutko i zwieźle mówiąc
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jaro31181 » 15 sie 2008, o 23:07

aha... a jak kupywalem tego golfika 1,9 TDi 110 KW 96 rok. to przy kupnie znajomy mechanik uswiadomił mnie ze ten napinacz jest do wymiany..!!Ty sie spotkales z takim przyapdkiem..??co grozi jesli nie zrobie tych popychaczy..?jaki koszt mniej wiecej..?rozumiem musza byc nowe..?szczerze piszac nawtnie wiem czy mam hydro popychacze..:(

[ Dodano: 2008-08-15, 23:14 ]
SotoM, SotoM,
aha... a jak kupywalem tego golfika 1,9 TDi 110 KW 96 rok. to przy kupnie znajomy mechanik uswiadomił mnie ze ten napinacz jest do wymiany..!!Ty sie spotkales z takim przyapdkiem..??co grozi jesli nie zrobie tych popychaczy..?jaki koszt mniej wiecej..?rozumiem musza byc nowe..?szczerze piszac nawtnie wiem czy mam hydro popychacze
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez SotoM » 15 sie 2008, o 23:17

masz to są własnie te szklanki. napinacz paska PK od napedu pompy wody i alternatora no i klimy bo napewno ja masz. ta rolka gdzieś z 40zł kosztuje. napinasz sam jest drogi bo chyab około 200zł. a to ze ci skacze ten napinacz tzn rolka na tym metalowym precie to wina tulejek tego preta.osobioscie tego tematu jeszcze nie przerabiałem ale z tego co sie orietuje to te tulejki prowadzące ten pret od napinacza to kosztują 30zł. w sumie to jest kwestia wymiany pokoleji. mozesz na poczatek zmienić rolkę. jak dalej bedzie żle to te tulejki bo to najtaniej a jak dalej bedzie nie fafać no to juz napinacz.jak tak bedziesz jeżdził to ci wytłucze sie ten otwór przez który przechodzi ten pret i wtedy bedziesz miał do wymiany całą podstawe do której jest zamontowany alternator ten napinacz i spreżarka klimy a wiem ze to tanie nie jest i sporo kasy to nawet w uzywce kosztuje.

[ Dodano: 2008-08-15, 23:20 ]
jak nie wymienisz szklanek to moze nagle ci silnik chodzic nie na wszystkie cylindry bo nie bedą sie otwierały zawory na danym cylindrze. ja widziałem juz taki przypadek ze szklanka sie rozleciała i wałek rozrzadu był do wymiany i zawory bo była straszna cherezja w głowicy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jaro31181 » 15 sie 2008, o 23:22

własnie mam zamiar wymienic jak juz to komplet czyli cały napinacz pluz pasek...myslalm tez ze przyczyna jest moze łozysko lub same kolo od alternatora ...sadzisz ze to pomoze..wymiana napinacza ?:)
ehh..juz myslalem ze siilnik bede musiał rozbierac.... a nie chciałbym tego
Rozumiem ze tych popychaczy narazie nie musze nic ruszac.....???
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez SotoM » 15 sie 2008, o 23:26

silnik rozbierać no prawie...bo zeby wymienic te hydrosztosy to trzeba zrzucic rozrząd by wyjać wałej rozrządu po to aby wymieńć te hydrosztosy.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez jaro31181 » 15 sie 2008, o 23:29

hmm teraz sie zakreciłem ....ja mam zamiar wymienic ten nqapinacz kompletny narazie...i zobaczyc jak bedzie...czy musze odrazu tez hydro popychacze wymienic tez..?

[ Dodano: 2008-08-15, 23:40 ]
hmm a co ma wspolnego te popychacze z napinaczem..?dla mnie to błache pytanie bo nie znam sie an tym..pozdrawiam
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez SotoM » 15 sie 2008, o 23:40

napinacz paska to co innego a hdro to co innego. hydro to juz grubsza robota...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 42 gości