Mam golfa TDI z 94 r czy musze odczekac minute dwie ??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Mam golfa TDI z 94 r czy musze odczekac minute dwie ??

Postprzez Mark837 » 23 maja 2008, o 20:08

prsze o porady i przekierowanie na strone ktora by mi w tym doradziła
Mark837
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 19:58
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Mam golfa TDI z 94 r czy musze odczekac minute dwie ??

 

Postprzez scols11 » 23 maja 2008, o 22:09

Heheheh turbina sie zawsze kreci :lol:
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Mark837 » 24 maja 2008, o 13:52

Nie zawsze bo włacza sie od 2.5 tys obrotow . i sie odrazu nie wy . dlatego trzeba odczekac w pewnych modelach tdi aby nie dostała "szlak". :-|
Mark837
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 19:58
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez łaksiak » 24 maja 2008, o 19:46

Należy odczekać kilka chwil na ostygnięcie turbiny po ostrej jeździe z dużymi obrotami gdyż turbina jest bardzo wrażliwa na brak smarowania
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez Mark837 » 24 maja 2008, o 22:33

to znaczy jak dł bo jedni mowia od minuty do 2 inni ze wogole nie trzeba a jak to w golfie z 94 ?? a w innych po 95 ??
Mark837
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 19:58
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez LiCHO » 24 maja 2008, o 23:40

Zaleca się aby silniczek pochodził przez jakiś czas po dłuższej jeździe. Ponieważ z tego co słyszałem jest tam pewna porcelanowa cześć która musi wystygnąć 2 - 3 min wystarczy.
Avatar użytkownika
LiCHO
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 kwi 2008, o 18:35
Lokalizacja: Ślask ul ,WIĄZÓW

Postprzez SotoM » 25 maja 2008, o 03:06

hehe. no nie świrujcie... zaparkujesz auto policz do 10ciu i normalnie go gaś...bez obaw
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez scols11 » 25 maja 2008, o 13:46

Mark837 napisał(a):Nie zawsze bo włacza sie od 2.5 tys obrotow . i sie odrazu nie wy . dlatego trzeba odczekac w pewnych modelach tdi aby nie dostała "szlak". :-|


Chlopie poczytaj troszke o turbo to sie dowiesz ze turbina pracuje nieustannie tylko na mniejszych lub wiekszych predkosciach obrotowych!!

Turbosprężarka składa się z turbiny, czyli tzw. gorącej części (na fotografii z lewej strony, na czerwono) i sprężarki, tzw. chłodnej części (na fototografii z prawej strony, na niebiesko), których wirniki są sztywno połączone wspólnym wałem. Turbina, napędzana gazami wylotowymi z silnika, zamienia energię tych gazów na energię mechaniczną, która służy do napędu sprężarki sprężającej powietrze przed dostarczeniem go do silnika.

Stosowanie turbosprężarki zwiększa moc, sprawność oraz elastyczność silnika.

Aby wytworzyć wystarczajacą ilość sprężonego powietrza wirnik sprężarki powinnien obracać się z wysoką prędkością obrotową (rzędu 100 000 do 300 000 obr/min.), ale by silnik mógł wytworzyć odpowiednią ilość gazów wylotowych konieczną do rozpędzenia wirnika turbiny, musi pracować z odpowiednim obciążeniem. Czas, który mija po wciśnięciu pedału gazu do osiągnięcia właściwego działania turbosprężarki nazywamy turbodziurą
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f4 ... 00a24.html
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron