mam pytanko

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez scols11 » 17 lut 2008, o 07:53

To nie wina paska!!! Co do luznego pasaka to nie jestm pewnien bo nigdy nie rozbieralem ale ten samonapinacz wam cos pieprzy tam od strony pompy jesdt jakis drugi napinacz i trzeba go wymienic (czytalem gdzies na innym poscie!! A co do piszczenia to po pierwsze na alternatoze to male kolo pasowe sie poprostu wyciera pod wplywem czasu i tysiecy kilometrow przejechane bo jest mala a alternator stawia jednak jakis opor!! Trzeba najpier wymienic to kolo pasaowe i popzniej pasek !! Bo jesli wymieniacie sam pasek to on poprostu nie pasuje do tego kola i zaras sie niszczy (wycierajac go ) . Sama nazwa "wieloklinowy" wiec musi on sie klinowac a jak kolo jest wytarte nto on sie nie klinuje i porostu slizga po nim sie sie wyciera!!!
Pozdrawiam
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

 

Postprzez raja40 » 17 lut 2008, o 10:04

pasek wymienialem jak kupilem samochod to bylo w pazdzierniku a moze to byc wina tego samonapinacza?? kontrolka sie zapala bo pasek jest za luzny ( dokrecam samonapinacz pasek jest napiety a gdy odpalam samochod to sie luzuje i po chwili gdy samochod chdozi to pasek sie luzuje i zaczyna piszczec i ta kantrolka sie zapala)

[ Dodano: 2008-02-17, 14:22 ]
juz zrobilem samonapinacz sie zepsul, wymienilem i teraz jest oki dzieki za pomoc
raja40
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 16 lut 2008, o 20:29
Lokalizacja: szcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości