No ale jak juz jest temat to można pomóc
na to samo wyjdzie
Mi akurat nie pisano że było to wałkowane 1000 razy. Cieszyłem się że mi pomogliście. W ten sposób szybko rozwiązałem problem.
Jesli ktos jest świeży to lepiej wytlumaczyć ten 1001 raz. Bo jak zacznie szukać i nie jest obeznany to sie pogubi i nie poradzi sobie z problemem.
Możecie mnie zlinczować za tego posta ale ja wyraziłem tylko swoją opinię
Pozdrawiam.
EDIT
Brak mocy przy ~120km/h.: 1.9 TDI (1z) 90 KM
Po pierwsze sprawdzamy wężyki, szczelne wężyki to podstawa.
Często bywa, że te wężyki są poprzecierane, i przez to nie ma możliwości sterowania odpowiednio WasteGate.
Jeśli sprawdziliśmy wężyki i okazało się, że są szczelne to pozostają nam dwie opcje - n75, lub WG . Najczęściej jednak jest to n75.
Sprawdzamy go łącząc ze sobą ( mostkując ) dwa wężyki, (niebieski i czerwony) .
Trzeci idący za filtr powietrza zostawiamy na miejscu.
Wtyczke do n75 zostawiamy podpiętą.
Auto powinno być mułowate , ale powinno iść więcej niż 130-140kmh. Jeśli tak będzie to mamy pewność, że n75 jest do wymiany, bądź reanimacji .