Mega problem z odpaleniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Mega problem z odpaleniem

Postprzez LaCmAn » 17 sie 2008, o 20:47

Witam....
mam duzy problem:( mam golfika 1.9 tdi 90ps. 95r. silnik 1z

Od pewnego czasu zaczal mi coraz gorzej odpalac ale tylko jak byl zimny....dlugo musialem go krecic a z tylu mega duzo dymu bialego....a teraz juz nie odpala wcale! :(
Krece i nic tylko dym.....mam vaga 4.9 polskiego i nic nie pokazuje....
wziolem go na zaciag to odpala tylko jak podczas ciagniecia wylacze i wlacze zaplon...ale musze go trzymac na obrotach i mega kopci.... i jak podlacze vaga to pokazuje blad 65535 uszkodzony modul sterujacy ale nie wiem co to jest......gdy odpale go na tym triku to nierowno chodzi..... sprawdzalem juz rozrzad ,wtryski wozilem sie po roznych mechanikach ...auto tylko stalo i nikt nie wie co jest grane...... jesli macie jakies pomysly to bede wdzieczny bo mi juz sie wyczerpaly....
..."Bo pić to trza umić"......:))
LaCmAn
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 00:35
Lokalizacja: OP69823

Mega problem z odpaleniem

 

Postprzez SotoM » 17 sie 2008, o 22:36

a kopci na jaki kolor??moze uszczelka pod głowica. mnoze głowica pekła.

[ Dodano: 2008-08-17, 22:37 ]
a kopci na jaki kolor??moze uszczelka pod głowica. mnoze głowica pekła.a moze turbina ci sie skonczyła i wali olej do cylindrów. ale masz cherezje.... :-/
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 17 sie 2008, o 23:53

podmień sterownik na próbę ... jeśli koło zebate pompy nie przestawiło się na rozrządzie - masz uwalony sterownik - zdarzały się w 1Z'ach wadliwe sterowniki ...

sprawdź dokaądnie ustawienie rozrządu - zablokuj pompę kołkiem - jeśli tu będzie OK - odpal go - podłącz VAG'a i sprawdź przestawiacz kąta wtrysku (zakres działania) - zobacz co jest w rurkach paliwowych - mozesz mieć wodę zamiast ON - to na początek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dawid4479 » 19 sie 2008, o 18:47

Sprawdź świece żarowe przekręć kluczyk podgrzej i sprawdź palcem czy czy końcówki są ciepłe.
dawid4479
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9 sie 2008, o 15:46
Lokalizacja: kraków

Postprzez SotoM » 19 sie 2008, o 18:54

dawid4479 napisał(a):Sprawdź świece żarowe przekręć kluczyk podgrzej i sprawdź palcem czy czy końcówki są ciepłe.

w TDI'ku to on sobie moze sprawdzać. twój motor jest czuły na świece, ale nie TDI
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez venciarz » 22 sie 2008, o 22:30

LaCmAn,
a jak odpalasz to slychac stuki? moze kopci ze masz uszczelniacze zaworowe sparciale, nie odpala bo sie przestawil rozrzad na dolnym kole ( na wale korbowym) tak mial moj kumpel
jeszcze jedno kolo pasowe na wale korbowym sie mocno kolebie jak jest przykrecone?

[ Dodano: 2008-08-22, 22:59 ]
sorki w 1.9 td slychac stuki jak sie rozrzad przestawi 8-)
venciarz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 sie 2008, o 21:51
Lokalizacja: ketaki

Postprzez LaCmAn » 31 sie 2008, o 20:15

Jest dokladnie jak mowisz VENCIARZ......
kolo pasowe z walu sie koloebie na boki...myslalem ze jest poprostu krzywe:(
i jak go z trudnoscia odpale to po chwili zaczyna lekko podstukiwac ale nie głosno....
ustawialem kat wtrysku ale po jakims czasie znowu to samo z tym ze rozwalilo mi lacznik gumowy z intercoolera do kolektora.....I ZARABALO MI SILNIK OLEJEM:
(( PEWNIE TURBO JUZ PADLO....


JAK MAM TO NAPRAWIC Z TYM KOLEM.......
..."Bo pić to trza umić"......:))
LaCmAn
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 00:35
Lokalizacja: OP69823

Postprzez venciarz » 1 wrz 2008, o 22:57

LaCmAn
musisz rozebrac caly rozrzad czyli inaczej dostac sie do kola rozrzadu mocowanego na wale korbowym , zobacz je czy jest wyrobione kolo, jezeli kolo jest wyrobione to spoko ale jezeli jest cos nie tak na wale korbowym to .......,
- kup nowe kolo i nowa srube, ustaw rozrzad i smigaj , obserwuj takze kolo czy na boki nie chodzi a jak chcesz miec pewnosc to jedz na frezowanie czopa walu korbowego i koniec, pozdrawiam
koszt uslugi u nas to ok 330 pln z ustawieniem rozrzadu
venciarz
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 sie 2008, o 21:51
Lokalizacja: ketaki


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 44 gości