mk3 1.9 TDI 110KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

mk3 1.9 TDI 110KM

Postprzez kosik » 10 wrz 2008, o 21:22

a więc koledzy moje pytanie brzmi następująco:
jaka jest dostępność części do tego modelu samochodu i jakie są ceny w porównaniu z benzynką.
kosik
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 16:19
Lokalizacja: polska

mk3 1.9 TDI 110KM

 

Postprzez Imper » 10 wrz 2008, o 21:34

dostepnosc czesci duza bo jest sporo zamiennikow ale ceny sa wyzsze od benzyny bo wiadomo TDI to TDI wszystko ladnie pieknie poki nie zaczeni sie robic kaszanka :P pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kosik » 10 wrz 2008, o 21:36

ImperfectCell napisał(a):dostepnosc czesci duza bo jest sporo zamiennikow ale ceny sa wyzsze od benzyny bo wiadomo TDI to TDI wszystko ladnie pieknie poki nie zaczeni sie robic kaszanka :P pozdro

widze ze kolega dysponuje benzynką a wiec moze wypowie się ktoś z klekocikiem. bardzo dziękuje za poprzednią odpowiedz
kosik
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 16:19
Lokalizacja: polska

Postprzez mike102 » 10 wrz 2008, o 23:04

Ogolnie golf 3 jest bardzo popularnym samochodem w Polsce, takze nawet do 110tki nie ma problemu z czesciami. Co do cen, to nieznacznie wieksze niz benzyna, ale nie az tak zeby sie za glowe lapac ;)
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez SotoM » 10 wrz 2008, o 23:20

jesli chodzi o zawieszenie to praktycznie jest to samo.ceny czesci. jesli chodzi o silnik.- tam nie ma sie co psuc.110tce lubi być problem z turbina tzn zapiekan sie kierownica spalin.ale to jest kwestia wyjecia turbiny i wyczyszczenia. albo inne pierdoły.podcisnienia- peklanie przewodów. z wtryskami i pompa nie ma problemów.wiadomo w kazdym dizlu czy benzynie a to gdzies sie zrobi wyciek jakiegos płyny oleju. ogólnie moim zdaniem dizel fajna sprawa. cały czas jeździłem benzynami-miałem wstret do dizli,koleś mnie na mówił- a co mi tam jak coś to go sprzedam. no i tak juz jeźdzę TDI'kiem prawie rok.
wiadomo benzyne zagazujesz też oszczedzasz.dizel też oszczedzasz. ale TDi ma lepsze przyśpieszenie od benzyny.mówie o słabszych motorach. ja ogólnie jak narazie z dizla nie rezygnuje choć tych dźwieków benzyny mi brakuje :-)
problemu z cześciami nie ma. co niektóre jakieś pierdoły no to niestety w zamiennikach nie wystepuja i trzeba wtedy uzywke lub ASO.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 11 wrz 2008, o 22:29

do 90 KM problem z turbinami - mało tego w używce na rynku wtórnym występuje ...
w 110 KM - problem z turbulum ale ... turbiny od passata B5 ewentualnie po drobnych przeróbkach B6 pasują - golf 4 tez podejdzie - do tego koło zamachowe 2masowe - też lubi się posypac

ogołnie dużo więcej części dostaniesz do 110 KM - ze względu na to że te silniki wsadzali do passata/golfa ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kosik » 14 wrz 2008, o 16:54

leopard napisał(a):do 90 KM problem z turbinami - mało tego w używce na rynku wtórnym występuje ...
w 110 KM - problem z turbulum ale ... turbiny od passata B5 ewentualnie po drobnych przeróbkach B6 pasują - golf 4 tez podejdzie - do tego koło zamachowe 2masowe - też lubi się posypac

ogołnie dużo więcej części dostaniesz do 110 KM - ze względu na to że te silniki wsadzali do passata/golfa ...

kolego ogólnie mówisz ze wiecej czesci to do 110 KM dostane tak?? ale przeciez tych modeli zrobiono mniej a od passata to chyba nie wszystko bedzie pasowało, skoro 90 KM jest wiecej to dlaczego czesci do nich jest mnie i co jest z tymi turbinami??? to jakas feler tych modeli???
kosik
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10 wrz 2008, o 16:19
Lokalizacja: polska

Postprzez leopard » 14 wrz 2008, o 22:49

nadwozie - wszystko to samo (oprócz zmian kosmetycznych w 95 roku) - silnik w passacie taki sam jak w golfie - te silniki były ładowane do passata B4 i B5 - nie wiem czy przypadkiem nie ma ich więcej niż 1Z'ów na rynku wtórnym ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości