mk3 GTD AAZ i piszczacy pasek wielorowkowy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez buffalo » 16 lut 2009, o 23:34

Czesc tez miałem problem piszczacego paska po wymanie na nowy(tez gates) ale rozmawiałem z mechanikiem i powiedział zeby jeszcze raz całkiem popuscic naciąg a następnie jeszcze raz naciągnac( u mnie w AAZ jest system naciągający spręzyna pod alternatorem ) i nastała ciasza :-) .Argumentacja była taka ze ta nowa guma ma tendencje do naciągania dlatego taki zabieg popuszczenia i ponownego naciągniecia. Życze powodzenia bo problem naprawde denerwujący. :-x
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 38 gości