mk3 GTD AAZ i piszczacy pasek wielorowkowy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

mk3 GTD AAZ i piszczacy pasek wielorowkowy

Postprzez jedrekk » 16 sty 2009, o 14:26

ludzieee pomocy bo oszaleje, mam n owy pasek bo stary sie wysypał i po uruchomieniu auta pasek piszczy jak nawiedzony dopiero po 10 min jazdy przestaje..... co zrobic :/
jedrekk
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 12:52
Lokalizacja: Przemyśl

mk3 GTD AAZ i piszczacy pasek wielorowkowy

 

Postprzez mihmih » 16 sty 2009, o 14:58

Hej, a jak wygląda napinacz, albo rolka ? Może też już się do wymiany nadają ?
Może pasek się zabrudził, jest tłusty ? Za jakiś czas albo samo przejdzie albo możesz spryskać go preparatem do pasków klinowych to złapie przyczepność i nie będzie się ślizgał.
Pozdro
Artystyczne lakierowanie motocykli i samochodów
mihmih
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: mk3 GTD AAZ i piszczacy pasek wielorowkowy

Postprzez dmpiotr1 » 16 sty 2009, o 18:31

jedrekk napisał(a):ludzieee pomocy bo oszaleje, mam n owy pasek bo stary sie wysypał i po uruchomieniu auta pasek piszczy jak nawiedzony dopiero po 10 min jazdy przestaje..... co zrobic :/


Jestes pewien ze to pasek ??Wydaje mi sie raaczej ze to łozysko alternatora albo pompa wspomagania.Sprobuj popsikac na alternator i pompe wd40 moze przestanie!
Mi tak piszczalo i tez myslalem ze to pasek a to bylo lozysko w alternatorze moze poprostu za mocn go naciagnoles i lozysko je sypie!

[ Dodano: 2009-01-16, 17:32 ]
mihmih napisał(a):Hej, a jak wygląda napinacz, albo rolka ? Może też już się do wymiany nadają ?
Może pasek się zabrudził, jest tłusty ? Za jakiś czas albo samo przejdzie albo możesz spryskać go preparatem do pasków klinowych to złapie przyczepność i nie będzie się ślizgał.
Pozdro


w silniku 1.9TD napinaczem jest alternator
dmpiotr1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 15:45
Lokalizacja: warszawa

Postprzez jedrekk » 16 sty 2009, o 20:52

dmpiotr1 napisał(a):w silniku 1.9TD napinaczem jest alternator
u mnie jest napinacz, byly 2 rodzaje napinania paska w aaz..

co do altka to moze byc to bo lozysko sie sypie....
jedrekk
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 10 gru 2008, o 12:52
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez altera » 22 sty 2009, o 17:38

Dla silnika AAZ stosowane były też alternatory z kołem pasowym ze sprzęgłem. Jeżeli masz akurat taki przyczyną hałasu może być właśnie to kółko.
altera
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lip 2008, o 19:25
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez e2 » 22 sty 2009, o 19:14

rolka od napinacza - koszt org 60zł około. Ja to samo miałem do wczoraj, wymieniłem rolkę i pasek i nastała cudowna cisza. Sprawdź najpierw rolkę.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez januszst » 6 lut 2009, o 23:02

u mnie piszczenie znikło po wsunięciu na swoje miejsce tulejki wałka łączącego z napinaczem
januszst
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 3 lut 2009, o 22:30
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Luzak54321 » 7 lut 2009, o 01:32

Witam
A jak wygląda ta tulejka? też mam problem z tym piszczeniem i nie wiem co robić ... Jak te mrozy były wielkie to przywaliłem na lekko skreconych kołach w kraweznik. Od tamtego czasu wymieniłem pompe wspomagania bo sie rozsypała, zmieniłem paski od alternatora i wspomagania. Przez 200 KM bylo swietnie po czym znowu piszczy i przy skreconych lekko kołach i cofaniu, samochod wydaje z siebie dźwięk jak " dławiący się odkurzacz" :| co to moze być ?

a i po otwarciu zbiorniczka wyrównawczego zamiast płynu jest piana... :/
Avatar użytkownika
Luzak54321
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 11:12
Lokalizacja: PL

Postprzez Mata » 12 lut 2009, o 11:59

w moim TD miałem przypadek po naciągnieciu alternatora sam się "popuszczał" po jakimś czasie więc śrubę mocującą rozwierciłem (o ile dobrze pamiętam z 8 na 10) ponadto założyłem pasek PK krutszy o "jeden rozmiar
MATA
Mata
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 14:49
Lokalizacja: piła

Re: mk3 GTD AAZ i piszczacy pasek wielorowkowy

Postprzez słowik » 12 lut 2009, o 17:30

Widzicie ja miałem taki sam problem moja dziewczyna też w td jakoś tak jest ja u siebie założyłem nowy pasek ale nie dało sie jeździć więc założyłem stary popekany i było elegancko dlatego nie wiem.ale sądzę że pasek powinien troche pochodzic i sie dostosuje i powinno byc dobrze.
słowik
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 21:00
Lokalizacja: Giżycko

Postprzez rafal_z_ph » 12 lut 2009, o 21:36

jedrekk napisał(a):dmpiotr1 napisał/a:

w silniku 1.9TD napinaczem jest alternator
u mnie jest napinacz, byly 2 rodzaje napinania paska w aaz..


poprostu pod alterkiem jest spręzyna, ktora napina pasek i tyla... rzadnej filozofii

poza tym ja zmienialem u siebie ten pasek rok temu i cholera teraz zaczela piszczec...
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez sławek2705 » 16 lut 2009, o 15:47

witam
ja kiedyś też miałem ten sam problem po odpaleniu piszczał chyba w minutę kupiłem 2 paski "super" firmy gates i piszczały głośniej niż stary, ale jak to mówią do trzech razy sztuka i mój 3 pasek to continental contitech i nastała cisza:)
także materiał tego paska o niebo lepszy
polecam contitech
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości