Moczenie turbiny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 27 lip 2009, o 23:10

a widzi ty...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Procent » 27 lip 2009, o 23:44

U mnie też jest jakby ten EGR zaślepiony. Metalowa jest uszczelka przy tej gruszce czy gumowa. Bo jak gumowa to jest zaślepiony. W sumie to turbo już słychać od 1600 obr i się łądnie wkręca i nie kopci, a autko z Holandii
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 28 lip 2009, o 08:25

Procent napisał(a):nie kopci, a autko z Holandii
jak juz gdzieś napisałem - polacy są wszędzie....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Robertuss » 29 lip 2009, o 08:40

A ja u siebie całkowicie wywaliłem EGR-a :)
http://www.golf3.pl/topics2/czerwony-td ... 016,45.htm
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości