Mój 1,9 TDI maksymalnie rozpędza się do 140. To normalne?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez timoboll » 19 gru 2011, o 20:49

Mam taki problem, mój 90 konny dolf z 1996 roku rozpedza się na autostradzie maksymalnie do 140 km/h kupiłem go niedawno i zdziwiłem się jak mnie lewym pasem wyprzedziła corsa 1,2 a pedał gazu miałem już w desce. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem, ostatnio znajomy ustawiał mi komputerem wtryski, czy to może być od tego? Ile ten model powinien wyciągnąć tak dla porównania??
timoboll
Berbeć

Postprzez Berathor » 19 gru 2011, o 21:02

Nie wiem, co może być powodem, ale prędkość na pewno nie jest prawidłowa, golfem kolegi z tym samym silnikiem prędkość 160 była do wyciągnięcia bez pedału w podłodze i wycia silnika. Może nie pali na wszystkie cylindry, proponuje sprawdzić świece oraz ewentualnie ciśnienie. Nie jestem mechanikiem więc wszystko co umiem to własne doświadczenia z samochodami jak moje stare MK II miało mało mocy i nie mogło się rozpędzić to była właśnie wina ciśnienia.
Berathor
Czytacz

Postprzez timoboll » 19 gru 2011, o 21:07

Świece na pewno są dobre, tylko wiem, że w komputerze było coś ustawiane z wtryskami, to może być od tego?
timoboll
Berbeć

Postprzez Berathor » 19 gru 2011, o 21:15

Ciężko mi powiedzieć, osobiście jestem fanem samochodów benzynowych i takie posiadam, fakt że w moim garażu stoi jeszcze Audi A4 1,9 TDI 110 KM oraz Golf MK IV 1,9 SDI, ale to samochody z roku 2000+ więc nie próbuje naprawiać ich własnoręcznie zwłaszcza, że należą do moich rodziców. Ciężko mi powiedzieć, teoretycznie to może być wina wtrysków. Ale szczerze sprawdź ciśnienie, wystarczy wykręcić świece i się tym zająć około 30 minut roboty, a będziesz spał spokojnie, tylko musisz znaleźć w internecie jakie ciśnienie powinno być. Na serio przykro mi ale bardziej nie mogę pomóc bo sam się dopiero uczę na zasadzie co mi się popsuje to uczę się naprawić ;D
Berathor
Czytacz