Mój golf się nie rozpędza

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 19 mar 2008, o 17:24

scols11 >>>>>> ja jednak stawial bym na ten zawor, mialem podobna sutuacje u mechanika za czyszczenie i regulacje zaplacilem 50 zl, jesli cos bedzie sie dzialo z tym zaworem auto bedzie odpalac i bedzie jedzdzic

[ Dodano: 2008-03-20, 09:18 ]
pablo53t7, dokladnei zawor nie wiem gdzie sie znajduje bo ja mialem podobny problem a mianowicie auto mi odpalalo normalnei jezdzilo ale wyraznie mu brakowalo mocy, i nei rozpedzalo sie wiecej niz 120 i to z wielkim trudem, ja udalem sie do warsztatu, auto bylo podpinane pod komputer i dopiero na komputerze wykazalo ze jest to ten owy zawor gdzie on sie znajduje to ci nei powiem dokladnei bo sam tego nei robilem, wydaje mi sie ze w pompie bo widzialem jak wlasnei mechanik cos majstrowal u mnie w pompie ale pewny nei jestem ale wymagal on tylko przeczyszczenia za co zaplacilem 50 zl

[ Dodano: 2008-03-21, 15:58 ]
jak tam kolego autko smiga?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Traci MOC przy 120 km/h

Postprzez Szlosa » 20 mar 2008, o 20:59

Mam pytanie, może mi ktoś pomoże. Mój Golf czasami traci moc przy prędkości ok 120 km/h czasami 140 km/h. Nagle jakby go przytkało i wogule na obroty nie wchodzi, jak go wyłącze i zapale od nowa jest dobrze i czasami pare miesięcy spokoju a czasami znowu go przytyka koło 120 lub 140 km/h zalęzy jak mu się zachce. Pytałem różnych mechaników ale chciałem jeszcze zapytać na tym forum. Mechanicy twierdzą że to system recylkulacji spalin EGR a wiem że opisana prze ze mnie przypadłość to częsty przypadek w TDI. PROSZĘ o ODP.
Szlosa
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:47
Lokalizacja: www.golf3.pl

Postprzez scols11 » 20 mar 2008, o 21:23

Klasyczny notlauf !!!!
Poedukuj sie troszke:))-http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86075
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez młody88 » 21 mar 2008, o 22:53

przewód podciśnieniowy od turbiny albo elektro zawór
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Szymon » 24 cze 2008, o 10:50

Dziękuję wszyskim za porady!
Wszystko już chodzi jak trzeba. Wymianiłem zaworek n75 i już golfik mknie po szosach jak bolid :hyhy:
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcin2105 » 30 cze 2008, o 23:16

mietek napisał(a):haah zato mi sie nalerzy plus jak co powiem a ci powiem co to jest niewiem jak sie to nazywa ale to jest taki czujnik zamoczony w cieczy i on ma przebicie poprostu jak przekraczasz jakas predkosc to ma przebicie i wydaje sygnal do kompa ze sie przegrzewa silnik czy cos w tym stylu i silnik odcina ci doplyw paliwa poprostu 4 osoby znam co mialy w 1,9tdi to samo jednym jest moj kolega jesli mechanik niebardzo bedzie wiedzial coto moge sie skontaktowac z kuzynem i zapytac jak sie to nazywa

[ Dodano: 2008-01-24, 19:35 ]
tyle napisalem tach czujnikow neima wiele wiec mysle ze zaraz ci ktos napisze jak sie to nazywa bo chyba jest 1 tylko

[ Dodano: 2008-01-24, 19:38 ]
w puznijszym stadium tak ci bedzie sie dzialo ze bedziesz mial problemy z zapalaniem auta kreci kraci i nic a nieraz bedzie zapalal to wlasnie to badziewie ci co znalem sami doszli na jakims forum do tego bo mechanicy niemieli tez pojecia wiem ze to mozna kupic do 110konnego silnika od vw t4 niewiem czemu ale jest tansze a to to samo


Jak nazywa się ten czujnik opisany w tym tekscie?? prosze o odpowiedz mam podobne objawy
powyzej 140 nie chce sie rozpędzić czasami jak ma lepszy dzien to dojdzie do 150
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 30 cze 2008, o 23:24

marcin2105, to jest zaworek podcisnieniowy N75 od sterowania turbina
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 2 lip 2008, o 21:09

a czy po podpięciu do kompa wykaze bląd jak zaworek N75 nawala. Bo podpinałem golfa dzisiaj do kompa i mechanik powiedzial ze wszystkie parametry są ok. Podczas jazdy tez byl sprawdzany kompem i tez wszystko ok
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 2 lip 2008, o 22:29

marcin2105 napisał(a):a czy po podpięciu do kompa wykaze bląd jak zaworek N75 nawala. Bo podpinałem golfa dzisiaj do kompa i mechanik powiedzial ze wszystkie parametry są ok. Podczas jazdy tez byl sprawdzany kompem i tez wszystko ok

powiem ci ze nie wiem. ale na kompie pod obciążeniem sprawdzał turbine?? jak pompuje?? a jak jedziesz i dasz mu w pedzel do czarno jest za tobą jak za ikarusem czy nic delikatnie przykopci?? w ogole to ty masz 110tke czy 90tke??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 2 lip 2008, o 22:56

Mam 90 KM Z1 sprawdzał mi podczas jazdy tzn. po ryszeniu z 1 biegu szybko kazal mi dac na 2 po paru sekundach na 3 i odrazy gaz w podłoge i wyszło ze wszystko jest ok przepływomierz dobry turbina pompuje odpowiednie cisnienie, kat wtrysku paliwa tak jak ma byc. Jak dam mu gwałtownie gaz to nie kopci
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez leopard » 2 lip 2008, o 23:20

SotoM napisał(a):marcin2105, to jest zaworek podcisnieniowy N75 od sterowania turbina


od kiedy w 1Z podcisnieniowy ??
:wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 2 lip 2008, o 23:26

leopard napisał(a):
SotoM napisał(a):marcin2105, to jest zaworek podcisnieniowy N75 od sterowania turbina


od kiedy w 1Z podcisnieniowy ??
:wstyd:

bo nie wiedziałem ze to 90tak kolega sie nie określił. dopiero teraz wiem.

[ Dodano: 2008-07-02, 23:27 ]
marcin2105, a wymieniałes filtr paliwa??bo to dziwne. wszystko w normie a nie jedzie... :-/
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości