Mój golf się nie rozpędza

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 7 lip 2008, o 23:38

oznaczenia szukaj w okolicy otworu rewizyjnego - tego gdzie widac "0" na kole zamachowym - jest tam wyfrezowane płaskie miejsce z "nabitym" (a raczej wypalonym elektrycznie) symbolem i numerem skrzyni
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez marcin2105 » 8 lip 2008, o 08:05

ale trzeba cos rozbierac zeby to miejsce znalezc?? nieberdzo wiem gdzie to szukac. koło zamachowe widziałem jak byłem pod autem a od góry go nie widziałem. Dałbys rade jakies zdjecie zrobic??

[ Dodano: 2008-07-08, 14:25 ]
znalazłem to miejsce jest zatkane gumowym korkiem ale nie widze numeru ok jest koło tego korka gumowego?? w kazdym golfie tak jest??

[ Dodano: 2008-07-08, 17:54 ]
Znalazłem numer i niestety potwierdziły sie moje obawy mam skrzynie o sumbolu CGY a na naklejce pisze ze powinna byc ASD

Ma moze ktos taka do sprzedania o symbolu ASD ??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez leopard » 8 lip 2008, o 21:07

marcin2105 napisał(a):Ma moze ktos taka do sprzedania o symbolu ASD ??


mam ASD ... po resztę informacji zapraszam na priv'a

twoja skrzynia jest od corrado - wkładana była między 10.94 a 07.95 do corrado z 2.0 w benzynie (136 KM) ...
już chyba wszystko jasne :zdegustowany:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Wracajac do n75 jaka cena nowego?

Postprzez Sebastian_golf » 10 lip 2008, o 13:48

Czytalem wasze posty i mam ten sam problem do 120 rozpedza sie pozniej zero. Zatrzymam sie nie slysze turbiny. Wylacze silnik i wlacze turbina dziala w calym zakresie obrotow. Z tego co wy piszecie wskazuje na n75 Otwieram maske mam AFN tdi 110 i nie moge znalesc tego ustrojstwa. Inna sprawa jest ze dzwonie do sklepu i mowie chce n75 a oni ze nie wiedza co to jest i zeby numer 9 cyfrowy im podac z jedna litera na koncu to sprawdza.

Potrzebuje pomocy :-(
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez glapsson » 6 sie 2008, o 19:47

powiem tak
niekoniecznie n75
a może zacięte kierownice w turbo?
mam golfa 1,6 i audi a4 1,9 tdi 110 koni proponuję zanim cokolwiek wymienisz zrobić logi dynamiczne zanik mocy przy 120 km/h może być bardzo złożony adsyłam do forum i spraw utraty mocy 110tek jest tego full na różnych forach vw i audi
jak masz laptopa to kupuj kabelek do vagowania bo się przyda oj przyda
no i najpierw lekturka i może pomoc domowa kogoś połapanego z forum
wyjazd na zlocik.....

polecam na dzień dobry rozruszać kierownice w turbo

polecam artykuły ale nie wiem czy nie dostanę kartki
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3120
http://www.a4-klub.pl/smf/ciekawe_artykuly_na_temat_silnikow_tdi-t3352.0.html
pozdrawiam
glapsson
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 sie 2008, o 18:16
Lokalizacja: gizałki

Postprzez SotoM » 6 sie 2008, o 23:27

Sebastian_golf, u ciebie na bank kierownica spalin w turbo. to standard w AFN'ach
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez glapsson » 13 sie 2008, o 18:49

Nie mówmy że coś jest na bank
Komuś się coś przytrafiło i myśli że ma złoty środek
Koledze trzeba naświetlić dokładnie temat a najlepiej jak zacznie sprawdzać swoje auto i częściej zagląda pod maskę
tak na marginesie jak mu się rozłączył lub przetarł któryś wężyk od podciśnienia skutek może być podobny

Kolego od spadku mocy--- głowa pod machę sprawdz wszystkie węże rozruszaj kierownice w turbo potem vagowanie no i logi dynamiczne żeby sprawdzić turbo n75 i przepływkę
Pozdrawiam

PS jeżeli rozwiązałeś swój problem wypadałoby się tym pochwalić twoja wypowiedź może być użyteczna dla innych
glapsson
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 6 sie 2008, o 18:16
Lokalizacja: gizałki

Postprzez SotoM » 13 sie 2008, o 23:45

glapsson, robie to dośc często wieć wiem ze to standard w AFN'ach zadko kiedy szlak trafia zaworek...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 18 lis 2008, o 17:30

A u mnie sie koledzy wyjasniło miałem skrzynie od bęzyniaka i dlatego wiecej nie pojechał. Skrzynie zmieniłem na taką jaka ma być i jest wszystko ok
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości