Witam mam pytanko w sprawie turbo bo jeszcze nigdy nie mialem z nim doczynienia. Mialem jeden waz pekninety i turbo za glosno syczalo-dmuchalo, wade juz naprawilem ale ciekawi mnie jedno :
Czy te rury moga byc takie mokre ? czy to wina lewego dostepu powietrza byla tylko ?
Ostatnio edytowano 22 lut 2014, o 02:06 przez trojeczkaGT, łącznie edytowano 1 raz
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
znowu nie działają zdjęcia sprawdź zanim wstawisz . a co do dolotu turbo to zależy ile jest tego oleju jeżeli wszystko aż pływa w oleju to turbina umarła , a jeżeli jest przypocone i dosłownie na ściankach jest olej to winna jest odma silnika , jeżeli ci to przeszkadza to zrób oli cath tank (separator oleju) i oleju w dolocie nie będzie można to zrobić różnymi sposobami ja zrobiłem za pomocą filtra od motorka
dalem zdjecia na inny hosting u mnie wyswietlaja sie na kazdym.
turbo dziala jak szalone golfik zbiera sie jak "kuna po jajka" takze jestem pewny ze dziala dobrze, no scianki sa lekko mokre nie kapie olej ani nie ma wiekszych ilosci
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
olej pochodzi najprawdopodobniej z odmy i w rurach od iC tworzy się tak zwany film olejowy ale nie ma co się przejmować chyba że byś bardzo chciał to możesz odmę odseparować.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..