montaz intercoolera nad kolektorem ssacym

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

montaz intercoolera nad kolektorem ssacym

Postprzez robercik » 26 sie 2009, o 19:28

ma taki pomysl zeby skrocic droge powietrza w tym silniku tdi i zamontowac intera nad kolektorem ssacym,zrobic wlot powietrza na masce do niego i preniesc blisko niego przeplymomierzi zalozyc filtr powietrza tez z ssaniem z wlotu na masce dostal by doladowanie przez pęd powietrza,i krotsza droge powietrza co powinno zaowocowac wyzszymi obrotami i wieksza moca,co wy na to ludziska,troche spawania aluminium,plastyku i stali i moze by cos z tego bylo?
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

montaz intercoolera nad kolektorem ssacym

 

Postprzez Procent » 26 sie 2009, o 20:03

Może i by było. A nie lepiej wstawić przed chłodnicę?? Jakoś zagospodarować trochę miejsca. I przy okazji przebudowy kupić używany icek od Iveco. Co też by napewno zaowocowało większą mocą.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 26 sie 2009, o 23:28

też nad tym mysłałęm. rozwiazanie z T4ki :-) ale ciepło od silnika idzie do góry grzejać ten intercooler wiec nie bedzie on całkowicie zimny... a pod zderzakiem juz bedzie mniej sie nagrzewał... sporo żeźby...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dejw » 26 sie 2009, o 23:35

od Iveca 2,8 TDI całkiem ciekawy IC ciekawe jakby się to sprawdziło w golfiku, jaki przyrost mocy, a od chlodnicy wody sie nie nagrzewa?
Avatar użytkownika
dejw
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 10:27
Lokalizacja: SMY

Postprzez Bradley » 26 sie 2009, o 23:45

Subaru STI ma wlasnie taki wlocik na masce bezposrednio na IC.
Inwencja ciekawa, ale rzezba dosc konkretna.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pascal » 27 sie 2009, o 04:26

Od Iveca ciężko będzie zamontowac....przymierzałem 2 dni temu koło chłodnicy i zderzak przeszkadza :-x
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 28 sie 2009, o 18:57

No i właśnie by było troszkę rzeźbiebnia. Ale Łukaszku, dla chcącego nic trudnego :P
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robercik » 1 wrz 2009, o 19:31

SotoM napisał(a):też nad tym mysłałęm. rozwiazanie z T4ki :-) ale ciepło od silnika idzie do góry grzejać ten intercooler wiec nie bedzie on całkowicie zimny... a pod zderzakiem juz bedzie mniej sie nagrzewał... sporo żeźby...
ja mysle ze cieplo ktore pod cisnieniem wpadnie przez wlot nie tylko schlodzi intera ale i schlodzi silnik kolektor ssacy turbine i skrzynie biegow i pod cisnieniem poleci pod samochod,bo droga powietrz w tdi jest dluga i cienka jak waz w tylku

[ Dodano: 2009-09-01, 19:33 ]
a jesli chodzi o rzezbe to maluje samochody, wspawam mu wlot zamontuje uszczelki zeby bylo ok zeby air nie spieprzal,i ok
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez Procent » 1 wrz 2009, o 19:36

Jak uważasz. Jeżeli jesteś pewien że to rozwiązanie będzie najlepsze to tak rób. Ale oczywiście pokażesz efekty tego na forum?? Jakiś wykresik itd??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robercik » 1 wrz 2009, o 19:38

a nic nie pokaze , pokazywalem jak bylem maly

[ Dodano: 2009-09-01, 19:40 ]
zle rozwiazany jest dolot powietrza do tlokow, zadluga droga i kreta strasznie
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości