przez GrzesTM » 15 sty 2014, o 05:04
Szanowny panie kolego, to czy jest wyposazony czy nie, nie ma znaczenia(i tak w zegarach mozesz sobie wlaczyc obrotomierz w miejsce drogomierza-licznika kilometrow). Golf ma dwa czujniki cisnienia, tzw niskiego i wysokiego, do tego zegary (bo tam znajduje sie elektronika od mrygania kontrolki i buczenia) potrzebuja sygnal o obrotach - dziala to tak pierwszy czujnik 0,3bara obroty do chyba 2000 jesli jest takie cisnienie i obroty nie wyzsze to ok. Drugi czujnik 1.8bara obroty powyzej tez okej, kazdy inny stan sygnalizowany jest kontrolka, chyba ze cisnienie nawet nie osiaga 0.3 to wtedy buczek (chodz chyba nie kazdej firmy zegary go maja). Jesli nie ma sygnalu z obrotow, bo akumator sie nie wzbudzil to cos widac nie halo wiec kontrolka. Gdybys mial cos z czujnikiem lub pompa to raczej po.przegazowaniu i zejsciu znow na jalowe dalej by sie palilo. Sprawdz to wzbudzenie, nawet maski nie musisz otwierac (chodz najlepiej bylo by zmierzyc napiecie 3 razy przed, i po odpaleniu i potem po przegazowaniu, wtedy.powinno byc wyzsze.