Jednak moj problem zostal czesciowo rozwiazany dzieki leopardowi, ktory podal numery o ktore prosilem. Natomias jezeli kolega ze szczecina upiera sie ze jest to kierownica spalin to jak dokonac jej naprawy?
Naprawialem juz samochody roznego typu jednak nie turbine. Jezeli ma ktos instrukcje zdjecia lub krok po kroku mogl by przyblizyc mi ta czynnosc to bede wdzieczny. Pozdrawiam.
Dzieki stary. Caly czas jednak sen spowiek spedza mi ten czujnik n75.... jak wlacze silnik to turbo kreci sie i slysze je w pelnych obrotach... jade 100 i je odcina zupelnie....
Wkurza mnie to coraz bardziej,
zrób logi VAGcomem z kanał 011 - przy pełnym obciążeniu (pedał gazu w podłodze)w zakresie obrotów 2000/4000 (lub do odcięcia) na 4tym biegu ... z logów wyjdzie czy przeładowuje czy nie ładuje ... N75 zostaw w spokoju - u ciebie jest duży elektrozawór - rzadko pada ... logi upenią nas co do przyczyny notlaufów