Najwyzszy czas na popychacze? (filmy)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Najwyzszy czas na popychacze? (filmy)

Postprzez Bradley » 5 mar 2010, o 13:27

Jechalem sobie spokojnie w trasie, podjechalem pod stacje benzynowa ale kolejka byla taaaaaka duza, ze olalem sprawe i wrocilem na trase. Wlaczalem sie pasem rozbiegowym do ruchu, 2 bieg, 2tys obrotow i dalem w palnik po czym przy 4tys obr szarpnelo, chwycilo mnie za dupe, nagle wyrwalo do przodu, zmienilem bieg na 3 i to samo, szarpnelo, chwycilo, wyrwalo, chwycilo i wyrwalo, na 4 to samo.
Przyjechalem juz do domu, podjechalem pod ustronne miejsce i nakrecilem filmy.
Olej ma 94C, podwieszanie zaworow owszem zdarzalo sie, ale przy temperaturze <70C.
Silnik wkreca sie do 4tys obrotow po czym w nim grzechocze, odglos taki jakby wrzucic garsc monet do silnika. Samochod przyspiesza normalnie do 4tys obrotow i robia sie cyrki.
Dzwiek moze byc zagluszany i nie oddaje rzeczywistosci w filmach.

http://w755.wrzuta.pl/film/3eTXZpQIsO0/popychacze
http://w755.wrzuta.pl/film/5PftOuy5cM4/popychacze2


Pytanie: WTF?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Najwyzszy czas na popychacze? (filmy)

 

Postprzez leopard » 5 mar 2010, o 17:29

szkalnki oglądnij ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 5 mar 2010, o 20:28

Rwie do przodu, przy 4tys obrotow szarpnie, silnik dalej nie chce przyspieszac, odglos jest jak stygnacy piekarnik albo kominek, ktory sie rozgrzewa i po ok 3 sekundach znowu wyrwie i ciagnie do 4,5tys.


Szklanki to ogladne jak zdejme walek... Totez leci rozrzad i zabawa :-/
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 5 mar 2010, o 22:55

ewidentnie hydraulika. za wysoka temp oleju słaba lepkość... pewnie lejesz castreola lub mobila... przy takiej temp. w mk4 juz zapala sie kontrolka smarowania. 8-)
dobry olej, hydro INA i z bani...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 6 mar 2010, o 00:16

SotoM, tylko ze przedtem podwieszaniie zaworow dzialo sie gdy temp oleju byla mniejsza niz 70C wiec z tego powodu czekalem do 80C oleju i dopiero wtedy pozwalalem sobie na przekroczenie 3tys obr/min.. Nigdy na dobrze rozgrzanym silniku nie podwiesilo, a teraz 4tys i prrrrryyy

Olej Castrol Magnatec wymieniony niecale 3tys km temu...
Na poprzednim oleju na autostradzie olej dochodzil do 102-104C i absolutnie nic sie nie dzialo.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Zico63 » 6 mar 2010, o 00:32

SotoM napisał(a): za wysoka temp oleju słaba lepkość... pewnie lejesz castreola lub mobila...

Jak "mobila?" - leję Mobil SuperS Turbodiesel półsyntetyk - to też jest zły?
Toż k...urcze opieczone, co jest dobre?
Przepraszam za emocjonalny post, lecz się wystraszyłem :-(
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez leopard » 6 mar 2010, o 02:43

Zico63 napisał(a): to też jest zły

mobil to dobry olej - jeden z 2 robionych na bazie syntetycznej (mobil i motul) - z tym że jest na rynku bardzo dużo podróbek - i tu leży przyczyna niedomagań układów smarowania
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 7 mar 2010, o 10:42

Bradley, ja wiem jedno. - ze u mnie czasem tez sie tak dzieje.i jest to wina hydrosztosów...narazie tego nie robię. koles miał to samo- szarpnoł sie i wymienił i miał spokuj. a był identyczny obiaw - efekt ze nie chodził na wszystkie gary...nie ma co ukrywac nie masz pod maska landrynka tylko dziadzia który ma natrzepane ponad 200tysi. ja np mam juz 270.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 7 mar 2010, o 13:43

Mam ~260kkm
A moze to jednak wina pompy oleju i zbyt wysokiego cisnienia?

Narazie umowie sie gdzies na sprawdzenie cisnienia oleju (wiem ze na jalowym powinno byc cos kolo 1-2bar a jakie w pozostalych zakresach? Najbardziej interesuja mnie okolice 4tys obr/min)
Jesli olej bedzie w porzadku to leca hydro, jesli bedzie kiepsko to pompa.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 7 mar 2010, o 22:39

jestem pewny ze ciśnienie będziesz miał książkowe...czyli przy temp.oleju 80stp i 2000rpm cisnienie powinno osiagnąc conajmniej 200kPa; przy wiekszych obrotach nie powinno przekroczyc max wartości 700kPa.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 7 mar 2010, o 23:24

Jak nie urok to sraczka. Jechalem spokojnie, nie przekroczylem 2,3tys obrotow i po 12km jak sie silnik zagrzal, mam 2tys obrotow, 4 bieg, wciskam lekko gaz i SDI...
W piatek poczytam bledy, ktore wyplul i diagnoza dynamiczna.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez matias31 » 10 mar 2010, o 21:47

Ja mam coś podobnego tyle że na postoju na rozgrzanym silniku mogę go do konca kręcić bo na zimnym zawory podwiesza ;/ ale podczas jazdy auto dochodzi mi do 4 tys i tak jakby szklanki mi się tłukły i zaczyna mi autem szarpać czasem puszcza i idzie dalej do końca ale to tylko czasem :evil: u ciebie jest to samo ?? jak byłem na kanale to zauważyłem że westgear jest przyrdzewiały i prawie nie chodzi czy to czasem może być to ??
matias31
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:55
Lokalizacja: Rzeszów

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron