Napinacz paska wieloklinowego 1.9 TDI 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Robertuss » 18 gru 2010, o 23:41

SotoM napisał(a):jak narazie ci się powodzi i nie okręciła ci się śruba od roli(13tka)...

hahaha...to ja się pochwalę i powiem, że mi tak się kiedyś ukręciła śruba :hyhy: Zatem odradzam 13-stkę :lol: Dobre "żabki" i po problemie!
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez SotoM » 19 gru 2010, o 00:06

no i znalazł się choć 1 poszkodowany i przyznaje się do błędu... ;-)
czasami bardzo prostą rzecz można z..er..olic i to poważnie... ale nie każdy z tego sobie zdaje sprawę...i taka jest prawda,ale do czasu...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Reiven » 19 gru 2010, o 12:26

Czy ja napisałem "Ciągnij za tą śrubę aż się upi..."? Chyba logiczne że nie ciągnie się za 13 na siłę, masz czucie w ręce i jak widzisz że napinacz nie idzie a śruba zbliża się do granicy wytrzymałości to używasz innej metody.
Napisałem tylko że sprawny napinacz powinien się za tą 13 dać spokojnie odciągnąć.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez radomiak » 19 gru 2010, o 14:53

Reiven napisał(a): sprawny napinacz powinien się za tą 13 dać spokojnie odciągnąć.


moj nowy sie nie dal stary tak a nowy nie
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Reiven » 19 gru 2010, o 17:27

i teraz pytanie tak z ciekawości czy nowy to zamiennik a stary oryginał?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez radomiak » 19 gru 2010, o 17:42

kupilem orginal i jest różnica miedzy starym a nowym.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Reiven » 19 gru 2010, o 18:37

Pewnie jak nowy trochę pochodzi to też się rozrusza.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez seboljeiv » 22 gru 2010, o 13:19

a ja dodam swoje, sruba 13 mi rowniez sie ukrecila a wlasciwie gwint na rolce napinacza - robilem wedlug porady z forum (rolka byla do wymiany)
pozniej wzialem duze kombinerki i spokojnie mam tyle pary w reku ze dalo rade podciagnac ramie napinacza a druga reka zdjalem pasek....

takze proponuje wlasnie kombinerkami, zabka czy tez czyms w ksztalcie litery F, szybciej,wygodniej i bez problemów.
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron