Panowie dzis pobawilem sie z gofrem odpinalem po kolei
1. przeplywomierz szarpanie bylo golf nie zbieral sie wgl podlaczylem spowrotem odzyskal moc wiem przeplywomierz okej
2. czujnik temperatury cieczy zadnych zmian wyraznych nie zauwazylem dalej szarpie
3. akumulator na 10 min to samo szarpie
4. kostka 3 piny od nastawnika przy skrzyni biegow przejezdzaka i ooo bingo jestem w domu szarpanie ustalo nie szarpie na zadnym biegu nawet na malych obrotach gdzie wczesciej na 4 przy (1500rpm) nie dalo sie jechac i teraz pytanie kupowac 2 sprawny czy probowac oddac tego na czyszczenia reanimacje zrobil bym to sam ale nie posiadam jeszcze kabla zeby pozniej ustawic odpowiednio parametry.
czy moze uciac kabel do ecu od nastawnika jakie sa tego konsekwencje wieksze spalanie ? slabsza moc? prosze o jakies informacje odnosnie tego co sie dzieje po ucieciu tego kabelka
czy tym kablem da sie zrobic logi sprawdzic dawke i kat wtrysku ?
http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 95328.html