Nastawnik jakie sa konsekwencje obciecia kabla do ecu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Nastawnik jakie sa konsekwencje obciecia kabla do ecu

Postprzez przemas_91 » 19 lis 2014, o 22:23

Panowie dzis pobawilem sie z gofrem odpinalem po kolei
1. przeplywomierz szarpanie bylo golf nie zbieral sie wgl podlaczylem spowrotem odzyskal moc wiem przeplywomierz okej
2. czujnik temperatury cieczy zadnych zmian wyraznych nie zauwazylem dalej szarpie
3. akumulator na 10 min to samo szarpie
4. kostka 3 piny od nastawnika przy skrzyni biegow przejezdzaka i ooo bingo jestem w domu szarpanie ustalo nie szarpie na zadnym biegu nawet na malych obrotach gdzie wczesciej na 4 przy (1500rpm) nie dalo sie jechac i teraz pytanie kupowac 2 sprawny czy probowac oddac tego na czyszczenia reanimacje zrobil bym to sam ale nie posiadam jeszcze kabla zeby pozniej ustawic odpowiednio parametry.

czy moze uciac kabel do ecu od nastawnika jakie sa tego konsekwencje wieksze spalanie ? slabsza moc? prosze o jakies informacje odnosnie tego co sie dzieje po ucieciu tego kabelka


czy tym kablem da sie zrobic logi sprawdzic dawke i kat wtrysku ?

http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-u ... 95328.html
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Nastawnik jakie sa konsekwencje obciecia kabla do ecu

 

Postprzez leopard » 19 lis 2014, o 22:52

wycinasz przelotke wewnatrz pompy a nie sam kabel jako taki - zadnych negatywnych efektow nie bedzie jesli poskladasz pompe i polutujesz kable poprawnie ...
z lutowaniem jest maly klopot ze wzgledu na to ze druty w oryginale sa zgrzewane i zanurzone w ON - trzeba je przygotowac do lutowania

BTW - wiele firm oferuje czyszczenie ultradziwkami bez rozbierania nastawnika - odpusc sobie ten sposob czyszczenia - pomaga na krotki czas
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez krzyś » 20 lis 2014, o 22:22

leopard napisał(a):wycinasz przelotke wewnatrz pompy a nie sam kabel jako taki


Koledze zapewne chodzi o sygnał prędkości do ecu..



Można go ciachnąć ale dziwna jest zmiana biegów i dodawanie ujmowanie gazu podczas jazdy .
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemas_91 » 20 lis 2014, o 23:22

Krzyś dziwna tzn cos sie dzieje przez chwile dla sprawdzenia jezdzilem z odpieta ta kostka i nie czulem nic dziwnego procz braku szarpania... moze za maly kawalek jechalem zeby wyczuc powiesz o co Ci chodzilo z tym zdaniem ?:)
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości