nastawnik pompy jak sprawdzic....?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nastawnik pompy jak sprawdzic....?

Postprzez mclive » 6 sty 2009, o 20:30

witam
kiedys znalazem na forum jak sprawdzic czy szarpanie auta jest wina zanieczyszczenia nastawnika pompy i teraz szukam i szukam i nie moge tego znalesc pamietam ze cos sie odpinało przy silniku ale nie wiem co czy moze mi ktos pomoc w tym temacie i jaki jest koszt takiej usługi i czy znacie kogos sprawdzonego do kogo mozna to wysłac z gory wielkie dzieki pozdrawiam
mclive
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 13 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: kat

nastawnik pompy jak sprawdzic....?

 

Postprzez SotoM » 6 sty 2009, o 21:23

odepnij wtyczkę przy skrzyni biegów od czujnika predkości - mechanizm różncowy nad prawą(długą) półosią napedową, dojscie jest od góry...
nie bedie ci dziłał predkosciomierz i nie beda sie przewracały kilometry... jeśli masz MFA - tez nie bedzie działać...
odepnij tą wtyczke i sie przejedź. jak szarpanie bedzie nadal w zakresie 1500-2000obr na 4 lub 5tym biegu tzn ze sprzegło. jesli szarpanie zniknie to nastawnik do czyszczenia
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Elvis89 » 3 kwi 2009, o 19:57

witam, przepraszam że odświeżam, ale użyłem należycie opcji "szukaj". Kolego powyżej, ja mam ten sam problem, ale prócz tego mój golf rano nie za ciekawie pali, więc jak odłącze wtyczkę to jesli to będzie nastawnik to zapali mi od kopa po wyjęciu wtyczki...? to po co wogóle ten nastawnik skoro po wyjęciu wtyczki auto może normalnie jechać....proszę odpiszcie bo chciałbym sprawdzic jutro rano...
Avatar użytkownika
Elvis89
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 mar 2009, o 22:24
Lokalizacja: Trzebnica (pod Wrocł.)

Postprzez Groch367 » 3 kwi 2009, o 20:37

mclive, ten temat walkowany jest juz w kilku tematach uzyj opcji SZUKAJ
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez SotoM » 4 kwi 2009, o 23:50

Elvis89, na poczatek sprawdż czujnik temperatury...kąt początku wtrysku i dawke paliwa...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Elvis89 » 5 kwi 2009, o 11:17

SotoM, sprawa wygląda tak, że po kupnie auta, z rana ciężkawo mi palił i szarpał czasami na 4, 5 biegu. Pojechałem do mechanika na wymianę rozrządu i ustawienie zapłonu (jedyny w moim mieście konkretnie ustawia zapłony w dieslach od ix lat). No i dzwoni mi gościu że komputer pokazał jakiś błąd na nastawniku. Przeczyścił mi go, wstawił, poustawiał dawki itp, no ale nie było poprawy. Tak więc pojechałem z powrotem, miał taki używany nastawnik więc wstawił mi. Auto pali lepiej, ale szarpanie nie znikło. Dzwonie i mówie jak jest, a on się spiera że to nie możliwe bo nastawnik dobry. Kazał przyjechać we wtorek i że podepnie VAGa i dalej bedzie szukał. Ale żeby ominąć znowu koszty chciałem własnie odłączyć tą wtyczkę o której mowa w temacie i zobaczyć czy to nastawnik żeby mu to powiedzieć i zaoszczędzić następne ileś tam złotych...
Avatar użytkownika
Elvis89
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 mar 2009, o 22:24
Lokalizacja: Trzebnica (pod Wrocł.)

Postprzez SotoM » 5 kwi 2009, o 12:48

pisałem to już na 4um wiele razy - jeśli występuje szarpanie w zakresie obr od 1500 do 2000 i powyżej tego już nie ma to jest sposub na sprawdzenie tego - to jest identyczny objaw gdy jest zasyfiony nastawnik lub wina sprzęgła- jak to sprawdzić?? - odłącza się kostkę od prędkościomierza przy skrzyni biegów(na mechniżmier różnicowym przy prawej długiej półosi napędowej-od góry. jest czujnik prędkości)odłącz tę wtyczkę(nie będzie ci działał prędkościomierz) jeśli szarpania nie będzie to wina nastawnika pompy , jeśli szpanie nie ustanie to na 100% wina tarczy sprzęgła - prześlizguje się.
jest to sprawdzone w wielu golfach miedzy innymi miałem taki objaw u siebie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości