nastawnik w 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: nastawnik w 1z

Postprzez marcin2105 » 5 wrz 2008, o 18:16

okman napisał(a):Witam i mam takie pytanie czy lepiej oddac nastawnik do czyszczenia czy tak jak wyczytalem na forum wyciac kabel od ecu??
mam dosyc tego szarpania ale czy odciecie kabla nie wplynie na moc golfika bo pisza ze po wyczyszczeniu ma lepsza dynamike i zbiera sie lepiej. A czy odłaczenir wtyczki od skrzyni ma wpływ na moc ??? i mogłby mi ktos wytłumaczyc czemu nieraz ma kopa jak diabli niezaleznie od temperatury a czasem chodzi gorzej, nadmieniam ze wszystkie filtry sa wymieniane na czas lacznie z rozrzadem a nawet ostatnio wymienilem wszystkie wezyki od podcisnien itp. jak kupilem latal jak diabli teraz kicha od ymiany rozrzadu, mechanik stwierdzil ze byl przestawiony na pompie na pasku wiec ustawil po swojemu i kazal jechac na zaplon.
napiszcie co myslicie


Jak kolego toszarpanie wygląda?? Bo u mnie jest takie ze np jak zjezdzam z górki na 5 biegu bez gazu jest ok a wystarczy ze odrobinke dotkne pedał gazu i zaczyna szarpac autem to wszystko sie dzieje ponizej 2000 obrotów. O takie szarpanie chodzi??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Re: nastawnik w 1z

 

Postprzez darkker » 7 wrz 2008, o 17:36

marcin2105, szarpanie w przedziale 1400 - 1800 obr najczęściej na 4 - 5 biegu odczuwalne
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez okman » 8 wrz 2008, o 14:11

kolego zrób tak ,maska do gory, mechanizm róznicowy skrzyni biegów jest tam kostatrzy piny od gory odepnij, predkosciomierz przestanie wskazywac ale szarpanie zniknie? jezeli tak to nastawnik do czyszczenia jezeli nie zniknie rozgladaj sie w okolicy sprzegła. tak jak piszesz na tych odrotach szarpie.
Avatar użytkownika
okman
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 31 paź 2007, o 22:52
Lokalizacja: sandomierz

Postprzez marcin2105 » 8 wrz 2008, o 22:47

okman napisał(a):kolego zrób tak ,maska do gory, mechanizm róznicowy skrzyni biegów jest tam kostatrzy piny od gory odepnij, predkosciomierz przestanie wskazywac ale szarpanie zniknie? jezeli tak to nastawnik do czyszczenia jezeli nie zniknie rozgladaj sie w okolicy sprzegła. tak jak piszesz na tych odrotach szarpie.


oki dzieki. Sprzegło raczej odpada bo nowe a szarpało jeszcze przed wymiana
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 9 wrz 2008, o 00:46

to na bank nastawnik masz do czyszczenia. to pewne. miałem to samo u siebie. najpierw zmieniłem sprzegło, bo miałem taki obiaw jak ty.ale za mocno je na mieście przysmażyłem i zaczeło ciagnąc na 3cim biegu wiec wymieniłem i szarpanie na 4 i5 biegu było. sąsiad wyczyścił mi nastawnik u stawił potem na VAG'u dawke paliwa i był przez dłurzszy czas spokuj.ale potem zaczeło znowu poszarpywać. wiec został wyciety przewód przy kostce od ECU i szarpanie znikło. jak narazie od 2 miesiecy mam spokuj. mimo ze juz wymieniłem pompe na drugą bo stara zaczeła kucać- miałem problem z nia od kąd podpisałem umowe i wracałem nim do domu- nieraz miał cos takiego ze jakby go odcinało(jakby paliwo odcinało)zaczeło sie to coraz bardziej powtarzać,wiec stwierdzilismy ze to mechanika(bebechy pompy)dlatego juz zmieniłem. co najleprze to z kolesiem podejżewamy ze pompe wsadziliśmy od 110tki. bo jest całkiem inna praca silnika- miekko pracuje i wogóle całkiem inne zachowanie przy jeździe. zrobił sie o wiele dynamiczny ,szybciej sie zbiera.wogóle całkiem inna jazda....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez okman » 9 wrz 2008, o 18:51

tos mnie pocieszyl stary moj tez ma takie odchyly czasem ze go przycina i puszcza ale myslalem ze to przez to ze czasem pusto w baku i powietrze wychodzi, mam nadzieje ze pompa oki a co do nastawnika tez mialem kabel ciac ale przy pomocy koleszki nastawnik wyczyszczony, narazie jest git.
Avatar użytkownika
okman
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 31 paź 2007, o 22:52
Lokalizacja: sandomierz

Postprzez SotoM » 9 wrz 2008, o 18:54

bo ogólnie komputer nic nie pokaze.zadnego błedu parametry pracy w normie. tylko od czasu do czasu miał takie zachłysniecia i tak szarpało motorem ze mało co go z poduch nie wyrywało az cała buda trzesło. wiesz. nie wiadomo czy to dokładnie taki sam obiaw masz jak ja miałem. tobie chyba chodzi o to standardowe poszarpywanie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez okman » 9 wrz 2008, o 19:02

nie nie poszarpywanie znikło po wyczyszczeniu nastawnika, jade sobie 130 i nagle jak pier..... cala buda to masakra jakby brakło paliwa albo prad odcieli i za moment jest oki. czasem mi sie tak robi wiec pomyslalem ze powietrze jest w ukladzie, ale bombelków na przewodach nie widac wiec co????filter wymienilem plus przewody gumowe do filtra dalej sie tak robi czasami,
tez mam 1z i to chyba to samo i jeszcze przy przebiegu 280tys to juz chyba mozliwe ze pompa niedomaga.
Avatar użytkownika
okman
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 31 paź 2007, o 22:52
Lokalizacja: sandomierz

Postprzez SotoM » 9 wrz 2008, o 19:42

okman napisał(a):nie nie poszarpywanie znikło po wyczyszczeniu nastawnika, jade sobie 130 i nagle jak pier..... cala buda to masakra jakby brakło paliwa albo prad odcieli i za moment jest oki. czasem mi sie tak robi wiec pomyslalem ze powietrze jest w ukladzie, ale bombelków na przewodach nie widac wiec co????filter wymienilem plus przewody gumowe do filtra dalej sie tak robi czasami,
tez mam 1z i to chyba to samo i jeszcze przy przebiegu 280tys to juz chyba mozliwe ze pompa niedomaga.

no to kolezko masz to samo co ja miałem. to wina pompy. ja cos takiego miałem od czasu do czasu.ale miesiac temu poprostu zrobiła sie z tego masakra. rano odpalałem motor i były właśnie te pier... w czasie jazdy itd. poprostu sie to ukazywało codziennie poprostu kilka razy dziennie. jak jechałem to potrafił gdzies z 10 razy sie tak zachłysnac pod rzad. az go wyzucałem na luz i dawałem mu obrotomierz na czerwone pole.ale nawet to nic nie dawało.poprostu sam sie musiał uspokoić.po zmianie pompy juz tego nie ma jak narazie...dobra pompe za 800 900zł mozna dostac uzywkę,
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez okman » 9 wrz 2008, o 23:31

ja mam od jakiegos czasu na zimnym tak jakby nie palil na jedem takie falowanie ze jak trzymam hamulec to cala buda sie trzesie jak sie nagrzeje jest oki takze chyba najlepiej wymienie golfika i tak mam ochote na gt 110tdi
Avatar użytkownika
okman
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 31 paź 2007, o 22:52
Lokalizacja: sandomierz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości