Nie chce iśc wiecej niż 140 km/h

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 18 gru 2008, o 23:52

dmpiotr1, a długo masz to auto?? od kond go masz to ten problem jest??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez dmpiotr1 » 19 gru 2008, o 08:44

mam go od sierpnia tego roku ogolnie autko wizualnie i technicznie w stanie dobrym nawt bardzo!

a gdzie moge znalezc ten symbol na skrzyni??
i jaki powinna miec symbol dedykowana skrzynia??

[ Dodano: 2008-12-19, 07:50 ]
tak odkad go mam to zauwazylem to po jakims miesiacu.Myslalem ze to wina uszczelki pod glowica ale sie pomylilem,potem ze za mala dawke to ja zwiekszylem ale nic nie pomoglo tylko tyle ze z miesca mial troche lepszego kopa i zaczol kopcic delikatnie.No to teraz sprawdze ta skrzynie jak wyjdze ze to od benzyny to sie chyba zalamie! :-o

a jakie powinny byc obroty przy tej predkosci?? :chytry:
dmpiotr1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 15:45
Lokalizacja: warszawa

Postprzez lysutki » 19 gru 2008, o 14:41

przy 100 na godz na V biegu to +- 2100 obr chyba, nie? 2700 to na IV biegu raczej.
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez dmpiotr1 » 19 gru 2008, o 16:24

ja nie wiem jak jest w tdi wiem jak jest w moin=m egzemlarzu na 5 przy 100 ma okolo2500-2700 to jest 1.9TD AAZ

[ Dodano: 2008-12-19, 15:26 ]
a niewiem tego czy w td i w tdi sa takie same skrzynie??
dmpiotr1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 15:45
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Majdul » 19 gru 2008, o 21:26

mam ten sam problem co dmpiotr1 przy 80km/h obrotomierz wskazuje 2000 obrotow, samochod mam miesiac i dopiero jakos tydzien temu to zauwazylem jak sobie pojechalem w trasie sprawdzic osiagi :< i tak samo rozkrecilem go do 140 km/h i dalej go nie krecilem bo byly za wyskoie obroty i mysalem ze zaraz silnik mi wyskoczy :<
pa. od kupna samochodu nic nie bylo w mechanice robione, nawet rozrzad
Majdul
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 15:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez ngage007 » 20 gru 2008, o 11:30

Panowie ja też mam 1,9 TD i moim zdaniem przy jego 75 koniach te 140 zważając na fakt, że każdy z nas ma pewnie w nim powyżej 200 tys przebiegu to jest i tak niezle, wprawdzie ja testując swojego po wymianie sprzęgła wyciągnąłem prawie 170 ale silnik miał już wtedy wyskoczyć, a poza tym powyżej 140 załącza się tym silnikom paliwożerność. Poza tym, jeżeli idzie ci 140 i za nic w swiecie więcej nie chce to moim zdaniem może to być wina turbiny. Pozdrawiam
ngage007
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28 maja 2008, o 09:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez SotoM » 20 gru 2008, o 15:08

no właśnie. sprawdź w jakim stanie jest turbo. jak wirnik wyglada...moze juz słabo turbo pompuje
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dmpiotr1 » 20 gru 2008, o 21:19

okej pany dziki za pomoc postaram sie wszytsko sprawdzic i dam odpowiedz na forum!
dmpiotr1
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 15:45
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Majdul » 20 gru 2008, o 21:30

no przydalo by sie zebys napisal jak sobie poradzisz bo ja poki co nie mam czasu nic robic ;<
Majdul
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 15:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Murel » 27 gru 2008, o 14:20

Ello zioomy ja mam ten sam problem tylko od 5 -- 6 dni auto mam z niemiec i smigam na nim juz 4 miechy. przy 100 - 120 km/h zaczyna sie jazz czyli nie idzie wiecej dopiero jak go "przegazuje" w trakcie jazdy to sie troszke poprawi i tyle na V biegu tak samo niestety. Co to moze byc??
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 00:19

Murel, na początewk wymień filtr paliwa. ma to bardzo duży wpływ. nie chce mi sie opisywać...ja u sibie szukałem ze tak to określe mózgu w dupie...podmieniałem czesci a i tak dupa blada z tego wychodziła...zmieniłem filtr paliwa i auto dostało pierdolca...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez swatu » 28 gru 2008, o 16:30

u mnie jest tak samo czyli 100-120 max i lipa ,poczekam do wiosny i zmienie wiltr ale podobno nie w kazdym przypadku pomaga ,jest jakies inne wyjscie?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron