Nie chce iśc wiecej niż 140 km/h

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez vnv_nation » 28 gru 2008, o 18:56

swatu ale ty masz benzyniaka przeciez..
Avatar użytkownika
vnv_nation
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 19:28
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

 

Postprzez swatu » 29 gru 2008, o 13:36

k.... a no rzeczwywiscie :-D nie w ten temat wlazłem co trzeba sorry chłopaki ;-)
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 29 gru 2008, o 20:00

swatu napisał(a):u mnie jest tak samo czyli 100-120 max i lipa ,poczekam do wiosny i zmienie wiltr ale podobno nie w kazdym przypadku pomaga ,jest jakies inne wyjscie?

sprawdź kat wyprzedzenia zapłonu. moze być opóżniony...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Murel » 31 gru 2008, o 16:48

A czy moze to byc turbinka??? bo i takie info uzyskalem.... ale przeciez czuje jak sie zalacza i ciagnie wiec to chyba nie tu lezy wina jak Wam sie wydaje??

[ Dodano: 2009-01-04, 19:56 ]
wymienilem filtr paliwa jak radzil SotoM i jest zarabiscie. wrocilo mi wszystko jak poprzednio acha i jeszcze dolalem do paliwa jakis taki srodek na polepszenie ON-u
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez marcusblue » 6 sty 2009, o 23:39

Ja mam podobny problem jak reszta, mianowicie ok 120/h przy wciśnięciu gazu nagle przestaje ciągnąć dopiero jak go wcisnę raz czasem za drugim razem zaczyna ciągnąć, ale ogólnie po 120 trochę za slabo ciągnie, a przed 120 bardzo dobrze; turbo włącza się ok.1700 obr/min. Podejrzewam o to turbinę; autem jeżdżę od 1,5 r. i jest to od początku . Jak macie jakie pomysły to piszcie :niepewny:
hamownia to takie miejsce, gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami...
Avatar użytkownika
marcusblue
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 19:37
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez SotoM » 7 sty 2009, o 00:34

marcusblue, pierwsza podstawowa rzecz - do silnika TDI nie podchodzi sie odrazu ze śrubokretem i kluczami lecz z komputerem z oprogramowaniem diagnostycznym... pojedź gdzieś na komputer do jakiegoś znanego zakładu lub do zakładu z kumatym mechanikiem... dawno zmieniałeś filtr paliwa(co 20tyś km)... w jakim stanie masz filtr powietrza(należy go wymieniać przy wymianie oleju -dbałość o wirnik turbiny)...
moze nawalać zawór EGR'u itd...
komputer - spisz błędy (numery) wrzuć na forum i bedziemy mysleć...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez v12party » 7 sty 2009, o 10:43

A u mnie przy jezdzie z 80km/h miałem 2 tys obr . a przy 120km jakos 3 a 3,2 tys obr jakos tako a no i oczywiscie i mam niecale 200 tys na liczniku :-D dymam na opale co niece obroty w aucie ciut wieksze. Bedzie cieplo to go scigne ciekawie ile moj pojdzie :mrgreen: Miałem sciere 2l na gazie ale ona miala przejechane pol miliona na gazie to byl wól a roznica w przełaczniku byla ogromna czyli prawie 2 tys obr. :-o ale z dieslami to za bardzo nie wiem bo to moj 1 jest :mrgreen: Obrazek
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez e2 » 7 sty 2009, o 10:55

v12party napisał(a):ale z dieslami to za bardzo nie wiem bo to moj 1 jest :mrgreen:


to pierwsza rada - nie katuj, jeździj tylko na dobrym paliwie jak chcesz by on żył długo...

http://www.golf3.pl/topics10/10-przykaz ... a-vt10.htm

poczytaj sobie...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez v12party » 7 sty 2009, o 11:24

Ale opał to bdb paliwko no chyba ze wymieszam :D a 1 bo ciagle bezynke mialem ale nie dieselka :P
v12party
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 11:37
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez marcusblue » 7 sty 2009, o 23:56

SotoM, dzięki za rade, filtr paliwa będę zmieniał na wiosnę powietrza oczywiście też bo zbliża się już 20 tys. od poprzedniej wymiany. Zdaje sobie sprawę,że TDI wymaga komputera. Jakiś czas temu kolega podłanczał mi do niego oprogramowanie diagnostyczne i wykazał jakiś błąd przy czujniku położenia pedału gazu :-| .Pomyslę nad tym żeby zrobić to u kogoś profesjonalnie i wtedy zamieszcze wyniki na forum.. ;-)
hamownia to takie miejsce, gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami...
Avatar użytkownika
marcusblue
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 19:37
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez SotoM » 8 sty 2009, o 10:11

czujnik pedału gazu... to do wymiany cały pedał z modułem...nie jest tani z tego co mniej wiecej kojaże...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez wayza » 10 sty 2009, o 14:30

Panowie a co to za błąd nr.4?
Mam podobny problem.
W poniedziałek jeszcze raz bede podpięty pod kompa i dokładnie powiem co jest grane..
Avatar użytkownika
wayza
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:20
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości