nie chce jechać więcej niż 170km/h ;(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nie chce jechać więcej niż 170km/h ;(

Postprzez hali » 17 paź 2009, o 14:01

Witam! Jadąc ostatnio do Katowic A4 chciałem sprawdzić golfika lecz golfik na 5 biegu i obrotach 3200 i prędkości 170km/h nie chce jechać więcej;( zauważyłem też iż przy prędkości 120-130km/h szarpie ( skacze na obrotach)
Kolega doradził mi wymianę oleju, filtra paliwa i filtra, powietrza lecz nic to nie dało.
Dodam też że autem na co dzień jeździ moja siostra która jeździ nim wolno i ekonomicznie.
Podejrzewam że autko jest zamulone lub coś z turbiną...ale może coś innego :-?
z góry za pomoc i dorady dziękuję!
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

nie chce jechać więcej niż 170km/h ;(

 

Postprzez piotrus23 » 17 paź 2009, o 15:43

na kompa moze tak by sie przydało co?
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Mariusz164 » 17 paź 2009, o 22:39

no właśnie mnie też zastanawia bo mam coś podonego na 4 120 i niechce wiecej iść tak jakby nie dostawał paliwa. tylko że mi coś z pompy przecieka paliwo i może to od tego ale czy napewno to jest to to nie wiem
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez piotrus23 » 18 paź 2009, o 09:43

jak przecieka to moze sie zapowietrzac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Procent » 18 paź 2009, o 11:31

hali na początek proponuję sprawdzić zaworek n75 za filtrem powietrza (ten cykający po przekręceniu kluczyka w stacyjce). Podmień go i zobacz jak autko się zachowuje. Najczęstsza przyczyna niedomagań mocy itd. Podmień ten zaworek jak masz możliwość od kogoś innego. A jak nie masz możliwości to wyczyść go. Druga opcja to przepływomierz który już być może się sypie. Ta sama opcja co z zaworkiem. Przeczyścić lub podmienić. No i przy okazji kombinowania EGR trzeba zaślepić.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez darkker » 19 paź 2009, o 18:55

Mariusz164, a wymieniałeś może wężyki podciśnieniowe on N75???? jak tak to sprawdz czy dobrze podłączyłeś ten co idzie do samej turbiny. Ja miałem to samo po wymianie silnika myslałem że mi turbo jeszcze padło prócz motoru a okazało sie że ten wężyk zamiast pod krucieć podciśnieniowy turba podłaczyłem ......... pod wystającą śrube :wstyd: :wstyd: :wstyd: :zawstydzony:
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Mariusz164 » 20 paź 2009, o 18:29

nic nie robiłem. mi to pompa cieknie. chwile stoje to zaraz plama ropy heh
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez hali » 22 lis 2009, o 11:32

odpiąłem kostkę od n75. auto ma teraz większego buta ale nie mam gdzie go rozpędzić. jak sprawdzę że wszystko ok to zabieram się do wymiany tego czujniczka :cwaniak:

[ Dodano: 2009-11-22, 19:24 ]
po odpięci kostki w n75 autoko po kilku km zaczęło rzygać (ropą-olejem) w tym tyg. kupie ten zaworek :hyhy:
Avatar użytkownika
hali
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 15:32
Lokalizacja: Chełmek k.Auschwitz

Postprzez Mariusz164 » 27 lis 2009, o 22:01

egr gdzie to jest za co to jest odpowiedzialne?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez swatu » 27 lis 2009, o 22:21

Mariusz164 napisał(a):gdzie to jest za co to jest odpowiedzialne?

EGR to najprościej ujmując zawór recyrkulacji spalin
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1439332.html
Jesli działa prawidłowo zaślepienie nie poprawi parametrów pracy silnika ale kiedy zacznie odmawiać posłuszeństwa wtedy zatkanie go jest jedynym sensownym rozwiązaniem...
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 27 lis 2009, o 23:41

swatu napisał(a):Jesli działa prawidłowo zaślepienie nie poprawi parametrów pracy silnika
jak nie jak tak...zmniejszy sie zakopcenie za tob - jeli wystepuje.

[ Dodano: 2009-11-27, 22:48 ]
swatu napisał(a):kiedy zacznie odmawiać posłuszeństwa wtedy zatkanie go jest jedynym sensownym rozwiązaniem
tak ale przy polaczeniu z kolektorem ssacym
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości