Nie chce odpalić po tych ostatnich mrozach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piotrek » 15 sty 2009, o 00:21

No dzięki za rady. Też mam podejrzenia co do paliwa (wlałem jakiegoś uszlachetniacza). Dziś samochód był u "mechanika" (choć nie wiem czy to nie za przesadne sformułowanie) i stwierdził że pompa wtryskowa do wymiany (koszt 800zł) :-o Chyba kolesia pogniotło.

Może znacie jakieś metody na wypompowanie paliwa z baku albo podłączenia kanisterka pod przewody paliwowe.
Piotrek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 cze 2007, o 15:21
Lokalizacja: Strzegowo/Mława

 

Postprzez Groch367 » 15 sty 2009, o 00:36

Piotrek, a co dokladnie jest z pompa ze do wymiany :?:

moze zmien mechanika :-D :-D :-D
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez leopard » 15 sty 2009, o 01:19

Piotrek napisał(a):znacie jakieś metody na wypompowanie paliwa z baku

najprościej - odkręć obejmy baq - wyciągnij go - odkręć smok - zobacz czy szlamem nie jest zalepiony ... pompe podłącz na krótko z bańki - kręć aż zapali
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sławek2705 » 15 sty 2009, o 09:50

witam podpinam się do tematu ponieważ u mnie ten sam problem od tygodnia nie mogę odpalić mojej golfiny
dodam że prawdopodobnie też ropa się zmarzła więc wyciągnołem wszystko z baku wymieniłem filtr zalałem pompę nową ropą i kiszka:/
pompa odpowietrzona dobrze bez powietrza w przewodach
teraz tylko odpala jak jest ciepły i to nie zawsze
ale z autostartem odpali
aha 2 tyg temu winieniony został rozrząd ale tych mrozów było ok...
może Wy na coś wpadmiecie bo mi już ręce opadają
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

Postprzez hellmut1 » 15 sty 2009, o 13:44

odkręć jeszcze przewód na wejściu do pompy ja tam miałem zapchane jak filter szlak trafił i dopiero przewód w bańke i odpalaj , złapał obroty po 15tu minutach gozowania pompa widać też byla przypchana ale przeciągło :-)
Avatar użytkownika
hellmut1
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 12:20
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez sławek2705 » 15 sty 2009, o 13:45

alleluja już rozgryzłem dziada - przepalony bezpiecznik od grzania świec (ten w komorze silnika nad pompą hamulcową) prąd przewodził a raz nie bo był pekniety
Piotrek niewiem jak w tdi jest ale poszukaj tego u siebie
ja też nie mogłem odpalić a teraz na zimnym silniku pali na strzała :)))
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

Postprzez Piotrek » 15 sty 2009, o 13:53

Pompa na 100% sprawna. Okazało się że przy podłączaniu pod komputer albo wtyczka albo jakaś ścieżka jest spalona i to jest przyczyną nieodpalania i przez to też mogły się popalić wszystkie świece.
Piotrek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 cze 2007, o 15:21
Lokalizacja: Strzegowo/Mława

Postprzez rycho93 » 16 sty 2009, o 01:44

Ja z kolei nie mogę się pozbyć tych bąbelków w przewodach paliwowych i myślę że to z tego powodu mam kłopoty z porannym odpalaniem.Wszystko inne sprawdzone i jest o.k.
Zastanawiam się nad tym czy nie zastosować klekotowi ręcznej pompki zasilającej.Rano otworzyło by się maskę, podpompowało i strzał i musi klekotać.Koleś ma w Escorcie pompkę ręczną,podpompuje i odpala bez problemu.Znalazłem nawet coś o niewielkich rozmiarach i cenie na allegro : http://moto.allegro.pl/item509653970_me ... _fvat.html i myślę że ta pompka zdała by egzamin.Niestety nie mogę sobie pozwolić na zakup tego "ustrojstwa" bo fundusze ograniczone.Myślę że pomysł dobry, ale chciałbym aby się mądrzejsi ode mnie wypowiedzieli bo ja się na tym nie znam za bardzo.Zwykła logika mi tak podpowiada.Co myślicie na temat mojej propozycji? Przepraszam ale jeszcze nie umiem wklejać linków w tekst i myślę że nikt nie będzie mnie za to za bardzo ganił.Pozdrawiam i....aby do wiosny! Obrazek
Avatar użytkownika
rycho93
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sty 2009, o 17:32
Lokalizacja: Lubartów

Postprzez Groch367 » 16 sty 2009, o 14:53

rycho93, bombelkii to powietrze w ukladzie sprawdz filtr paliwa musi gdzies byc nieszczelosc zobacz wszystkie łacza wężyków doprowadzajacych paliwo od baq ;-)
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez rycho93 » 16 sty 2009, o 18:27

Wszystko posprawdzałem. Nawet znalazłem pod tym czymś białym na powrocie co jest zabezpieczone zawleczką, i leży na filtrze paliwa, że nie ma pod tym czymś uszczelki.Dorobiłem uszczelkę i założyłem.Trochę lepiej jest i po kilkunastu minutach odpalał z półobrotu ,ale jutro rano się okaże czy to coś pomogło.Jak narazie przez 3 godziny paliwo pozostało w przewodach paliwowych.o dziesiątej rano chwila prawdy.Do Groch367:
-wiem że to powietrze przyjacielu, idę po nitce do kłębka i opisuję to,bo może uda się trafić i wyczaić gdzie to powietrze się dostaje.
Avatar użytkownika
rycho93
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sty 2009, o 17:32
Lokalizacja: Lubartów

Postprzez Groch367 » 17 sty 2009, o 10:29

rycho93, filtr paliwa moze czas na wymiane ;-) ;-)
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez rycho93 » 17 sty 2009, o 12:20

Filtr jest nówka sztuka nie śmigana.No ,chyba że filtron robi badziewiaste filtry... .Ja zawsze miałem dobre zdanie na temat tej firmy.A co koledzy na to? Co i w jakiej cenie polecacie?
Avatar użytkownika
rycho93
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 sty 2009, o 17:32
Lokalizacja: Lubartów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości