Nie gasnące świece żarowe 1. tdi 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Nie gasnące świece żarowe 1. tdi 1z

Postprzez Pikuś » 23 cze 2009, o 16:53

Panowie i Panie mam podobny problem. . Opisze problem. Wsiadajac do samochodu i przekrecajac kluczyk zapalaja sie kontrolki lecz od siwec zarowych nie gasnie wtedy musze szybko cofnac kluczyk i znowu wlaczyc zaplon to kontrolka gasnie i samochod moge zapalic (musze cofnac kluczyk szybciej anizeli uslysze takie charakterystyczne pykniecie). Natomiast jesli odpale samochod i go zgasze i bede chcial znowu oidpalic to nic to nie da. Musze odczekac jakies 3 min i ponowic probe (tak jakbym wchodzil do samochodu z rana). nie wiem co to moze byc. Wczesniej nie mialem takich sytuacji. jedynie ostatnio to raz nie chciala mi zgasnac kontrolka ale pozniej nie bylo problemu. Dzis mialem gorszy problem gdy zgasilem samochod na cpn to juz odpalic nie chcial kontrolka od swiec zarowych pali sie caly czas. Podpiolem komputer i wywalilo takie błedy:

1044 i 35535.


Samochod mial wgrywane mapy i nie wiem czy to moze byc problemem. Nie wiem co robic. Samochod odpalal bez problemu wczesniej.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Nie gasnące świece żarowe 1. tdi 1z

 

Postprzez leopard » 23 cze 2009, o 22:22

jesli masz ori program - sprawdź kodowanie sterownika - i tak samo zakoduj nowy ... chip z allegro ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 24 cze 2009, o 05:18

Niestety nie mam ori programu. A nie kupowalem nigdy chipa z allegro. Leopard wiec co mam zrobic jesli program nie jest ori. Kodowanie sterownika (duzo mi to nie mowi)
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 24 cze 2009, o 09:29

Pikuś napisał(a):wiec co mam zrobic


odczytaj symbol sterownika z ECU (Bosch/VWAudi) - sprawdź VAG'iem - jaki soft siedzi w ECU - i jakie kodowanie sterownika masz teraz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 24 cze 2009, o 16:01

Dzwonilem do czlowieka ktory robil mi program i powiedzial ze "to nie moze byc wina programu. Przeciez samochod jeździl od marca i nic sie nie dzialo". Kazal abym sprawdzil czy kosci sie nie poluzowaly. Leopard. Nie mam mozliwosci teraz sprawdzenia juz Vagiem. Ale wyjme jutro kompa. porobie fotki i dam Ci na pw linka do fotek. Moze cos wykombinuje sie. Chyba ze byloby Ci łatwiej na miejscu to bym Ci kompa wyslal. Oczywiscie wszystko do dogadania.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 24 cze 2009, o 21:24

Pikuś napisał(a):Chyba ze byloby Ci łatwiej na miejscu to bym Ci kompa wyslal.

jeśli możesz pozwolic sobie na to żeby auto stało - ślij kompa - ale raczej zacznij od diagnostyki - nie koniecznie to jest wina komputera

teoretycznie - jest mozliwe żeby cos działo się z programem - praktycznie - widziałem taki przypadek 2 razy - i to bezpośrednio po programowaniu ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 24 cze 2009, o 21:54

Wezme wyjme komputer jutro i porobie fotki. Jesli to nic nie da to wysle wiadomosc na pw i najwyzej podasz adress. Obecnie auto po przekreceniu kluczykow pali caly czas kontrolke lecz po cofnieciu kluczykami i ponownej probie juz kontrolka sie gasi i samochod mozna odpalic bez problemu.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez SotoM » 24 cze 2009, o 22:40

Pikuś napisał(a):Kazal abym sprawdzil czy kosci sie nie poluzowaly.
a to jest jego zasranym obowiazkiem aby to sprawdzic samemu, skoro wkładał tam łapy i zgarnał za to kasę...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pikuś » 25 cze 2009, o 15:44

SotoM, Powiedzial mi ze teraz to nie jest jego wina bo samochod pracowal od lutego bez awari . Szcerze to troche mnie to denerwuje. Gdy robil program to tez byly problemy bo popalil sciezki i trza bylo kupic nowy ( chcial na polowe sie skladac ale ja nie chcialem). Pamietam ze gdy wkladal kosci to na poczatku tez kontrolka nie mogla zgasnac ale chyba sie z tym uporal az do tego momentu. Gdyby nie mieszkal 100km odemnie to bym siedzial u niego caly czas. Jesli nie uda mi sie z nim dogadac to bede słał do Leoparda. Niestety w dzisiejszych czasach trudno o fachowcow.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez leopard » 25 cze 2009, o 17:23

Pikuś napisał(a):Gdy robil program to tez byly problemy bo popalil sciezki i trza bylo kupic nowy

wlutował podstawki czy na pałe od razu scalaki w płytę poszły ??

jeśli masz podstawki wlutowane - zapytaj czy dał "precyzyjne" czy zwykle - jeśli zwykłe - prawdopodobnie to ich wina (niekontakt)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Fotki dotyczace komputera.

Postprzez Pikuś » 27 cze 2009, o 13:49

Wstawiam wam tu odnośniki do fotek komputera. Gdy gościu robil mi program to widzialem jak wlutowywal takie podstawki w ktore sie wkladalo kości. Poi spaleniu komputera juz nie widzialem jak to robil ale najwidoczniej bez podstawek bo nie widze ;/ Jestem troszke zdenerwowany.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Co ja moge teraz zrobic ?

P.s Czy to jest 16 bitowy komputer? Bo przed spaleniem mialem 16bitowego.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez Bradley » 27 cze 2009, o 14:40

Tak, to 16bit.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron