nie równo ciągnie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nie równo ciągnie

Postprzez 360st0pni » 20 maja 2009, o 09:13

czołem panowie. Problem moj polega na tym iż gdy daje buta golfowi to jest takie uczucie: wgniata w fotel i to konkretnie doslownie za pol sekundy przestaje ciągnąc i za chwileczke znowu ciągnie mocno. Na wskaźniku od doładowania dzieje się tak: dochodzi do 1 bara obcina do 0,6 i znowu dochodzi do 1 i obcina do 08. Wcześniej gdy bylo wszystko ok to tylko raz obcinalo doladowanie z 1 do 0,8 i podczas przyspieszania dochodzilo do 1. podkreślę że kompa podpinałem (zero błędów) przepływka ok (podmieniana byla z inną i te same rezultaty byly) N75 tez podmieniany i tez nic. A i powiem tez ze auto nie wpada w tryb awaryjny, moge i 200 leciec i bedzie szedł, nie tak jak każdy pyta czy dochodzi do 120 i turbo sie wyłącza. A i tak marginesem to turbo czasami mi sie wyłącza podczas jazdy ale nie musze go gasic ani nic za chwile samo sie załączy bardzo żadko ale sie wyłącza, wyłączylo mi sie moze z 3 razy w ciągu 1,5 miecha. Prosił bym o jakieś porady. Przeowdy tez sprawdzane nie widac zadnych przetarc ani nic. Golf 1.9 TDi 110 koni 96 rok.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

nie równo ciągnie

 

Postprzez Jake88 » 20 maja 2009, o 10:03

Witam
Jeśli podpinałeś kompa to zapewne sprawdzałeś go również dynamicznie,jeśli nie to sprawdź.A jeśli chodzi o te chwilowe spadki mocy mój znajomy miał bardzo podobne objawy tzn: spadki mocy ale również "notlaufy" na czwartym biegu przy 120km/h złoczyńcą okazała się gruszka która miała nieszczelną membranę i nie sterowała łopatkami turbo tak jak powinna.Więc może zacznij od tego ;-)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez 360st0pni » 20 maja 2009, o 15:38

właśnie chłopaki gadali cos o gruszcze ze będzie trzeba wyjąć. Ale chcialem jeszcze sie tutaj dowiedziec od was od tych którzy mieli podobne problemy.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez SotoM » 20 maja 2009, o 20:14

a kopci w tym momencie jak cisnienie mu spadnie?? moze to nie wina tkwi w powietrzu tylko w paliwie...pompa wtryskowa,nastawnik...sprawdź go dynamicznie... filtr paliwa dawno zmieniałeś?? ile km juz zrobiłes na filtrze??
jeszcze 1no - zobacz jak pracuje ramie przy turbinie - od sztangi gruszki - palcem wciskaj i zobacz czy czujesz jakieś cprzyhaczenia w trakcie wciskania ,czy idzie gładko...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez 360st0pni » 20 maja 2009, o 22:14

nie nie kopci i ok lukne tez i to ;)) a filtr paliwa to zmienialem w tamte wakacje.nie wiem dokladnie ile km. zrobilem bym musial skoczyc do golfa i luknąć na kartce a nie chce mi sie ;))
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez To_mas » 20 maja 2009, o 22:37

360st0pni, turbo to nie urządzenie elektryczne żeby sie wyłączało i włączało :zakrecony:

Podjedź do kogoś niech Ci zrobi dignozę dynamiczną
lub zrób sam jak umiesz bloku 011
bo tak to sobie możesz strzelać co jest przyczyną
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez leopard » 20 maja 2009, o 23:33

To_mas napisał(a):lub zrób sam jak umiesz bloku 011

do tego dynamicznie 003/008

poza tym - zacznij od sprawdzenia zaworków zwrotnych (biało czarnych) na węzykach podciśnieniowych oraz AQ podciśnienia - wygląda na to że podcisnienie jest za małe zeby przytrzymac kierownice spalin w zadanym zakresie lub nieszczelny EGR otwiera bypass między kolektorami

na taki stan rzeczy mogą wpłynąc podciśnienia z zaworkami + AQ podciśnienia oraz słaba vakum pompa - lub kierownice spalin przycinające się - tak to wygląda jeśli chodzi o mechanike - więcej będzie wiadomo po logach

BTW - bez większych kombinacji - możesz zaślepić EGR i potestowac auto z samym czujnikiem doładowania
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 21 maja 2009, o 01:20

Jak dla mnie to podejrzane jest wszystko co zwiazane ze sterowaniem turbiny.
Masz problem z utrzymaniem stabilnego cisnienia doladowania a wiec:
n75
grucha
sztanga
kierowniczki

Rob logi.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości