Nie trzyma temperatury!Wentylator dziwnie pracuje!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Nie trzyma temperatury!Wentylator dziwnie pracuje!

Postprzez Krzychu84 » 15 maja 2012, o 10:28

Witam ponownie wszystkich uzytkownikow.Mam mala zagadke z wentylatorem.Nagrzewa sie na postoju ok 30 45 minut a wentylator wloncza sie dopiero przy 95-97 stopniach i tylko na 3-4 sekundy i pracuje strasznie pomalu?Prosze o opinie...
Krzychu84
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 maja 2012, o 17:39
Lokalizacja: Gdansk

Nie trzyma temperatury!Wentylator dziwnie pracuje!

 

Postprzez SotoM » 15 maja 2012, o 11:07

zawsze możesz wymienić termo włącznik wentylatorów znajdujący sie w chłodnicy. chyba ze delikantnie oszukuje ci czujnik temp.płynu chłodzącego lub sam wskaźnik w zegarach.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Krzychu84 » 15 maja 2012, o 17:29

No to na pewno,tylko ze jak jade (obojetne z jaka predkoscia) to tmperatura jest na samym dole 2-3 kreska.Dopiero jak sie zatrzymam w korku to rosnie.Werze oby dwa gorace!
Krzychu84
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 maja 2012, o 17:39
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez SotoM » 15 maja 2012, o 17:57

to wymien termostat. jest na stałe otwarty. ewidetnie. przy sprawnym termostacie temp. jak rosnie do 90stp tak juz ma zostac i ani drgnac mniej czy wiecej.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Krzychu84 » 15 maja 2012, o 18:41

Ok.Chcialbym to zrobic sam tylko nie mam pojecia jak sie za to zabrc.Nie masz moze jakiejs fotoporady,czy filmiku??Byl bym wdzieczny.
.
Krzychu84
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 7 maja 2012, o 17:39
Lokalizacja: Gdansk

Postprzez slawek5t » 15 maja 2012, o 19:02

Poszukaj na necie porady.
Ja przed zimą u siebie zmieniałem to musiałem:
- spuścić płyn dolnym wężem
- odkrecić pompe wspomagania
- odkrecic łapę pompy

Nie pamietam czy cos jeszcze ale musisz dostac sie do pomy wody, jest przy niej plastikowy króciec i termostat w srodku.
Króciec ten znajduje sie na końcu dolnego węża, musisz to pozdejmować co ci zasłania dostęp....
kup termostat wahlera .......
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez pietrasiak2 » 15 maja 2012, o 19:11

Na pewno jest w książce Sam Naprawiam
Może to Ci pomoże
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70296
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez kostek678 » 21 maja 2012, o 00:41

Miałem ten sam problem termostat siedzi ,, wymiana jest banalna wystarczy kanał spuszczasz płyn chłodzący najlepiej potem nalać nowy ;-)
A więc odkręcasz pompę wspomagania i łapę pompy znajduje się tam plastikowy trójnik będziesz widział gdzie węże prowadzą pod silnikiem ;] uważaj na uszczelkę dziadostwo się potem trudno wkłada ;] ja 2 razy to rozbierałem bo ciekło :lol:
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez slawek5t » 21 maja 2012, o 01:41

kostek678 napisał(a):uważaj na uszczelkę dziadostwo się potem trudno wkłada

Oj to prawda. Reszta pójdzie gładko....
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości