nie wiem co sie dzieje

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nie wiem co sie dzieje

Postprzez kk07 » 11 maja 2009, o 20:45

Witam zobaczyłem ostatnio plamkę oleju na ziemi pod golfem (III 1.9 tdi) wycieka z gumowej rury. Na tyle co sie znam to jest rurka która idzie do interkulera. nie wiem co to może być. nie jest tam dużo oleju ale skoro po dniu postoju była plama 4 cm. To może być powiązane z turbem?? na zdjęciu zaznaczyłem na czerwono. i drugie pytanie to na niebiesko. tam mam wyciek. ile kosztowało by wymiana uszczelki? Ja w samochodach jestem zielony. mam od niedawna ale szybko sie ucze. prosze o pomoc. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d8 ... 0b23a.html
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

nie wiem co sie dzieje

 

Postprzez leopard » 11 maja 2009, o 21:31

:-o w domu też masz taki brud ??

wymień uszczelkę pod pokrywą zaworów nowa uszczelka to ~ 30 PLN

WYMYJ SILNIK !! - że do tej pory żadem mechanik nie opier*%@#olił cię za ten syf to dziwne ...

wszystkie połaczenia węży gumowych na przewodach między turbulum a kolektorem do sprawdzenia (opaski metalowe też posprawdzaj)

obserwuj ile oleju silnik wciąga ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez BialyUst » 11 maja 2009, o 21:46

Wymien Uszczelke Pod Pokrywa Zaworów I wymyj Troche ten silnik :P
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Procent » 11 maja 2009, o 22:08

O Jezuuuuuuuu!! Ale syf. Ten silnik to niedługo jakimś mchem zarośnie. Wymień uszczelkę pod pokrywą zaworów, to drugie też zlikwiduj i za sponsoruj silnikowi konkretne mycie. Aż wstyd taki silnik pokazywać :zdegustowany:
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kk07 » 11 maja 2009, o 22:36

żeby było śmieszniej to silnik myłem 1.5 miecha temu...
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez Robertuss » 12 maja 2009, o 08:05

kk07 napisał(a):żeby było śmieszniej to silnik myłem 1.5 miecha temu...

no to szybko się zasyfił...
a masz osłonę pod silnikiem?
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez alchemic » 12 maja 2009, o 09:21

kk07 napisał(a):żeby było śmieszniej to silnik myłem 1.5 miecha temu...

I już tak wygląda? Ja nie mam osłony pod silnikiem, silnik nie myty z rok i tylko zakurzony nie licząc jednego wycieku, który zrobię we wtorek (w poniedziałek ostatnia ustna matura ;-) ) A u Ciebie to jest grubo syfu. Tak jak radzą poprzednicy. Uszczelka pod pokrywą zaworów (myślę, że nawet zielony a trochę pojęty by sobie z tym poradził :-) ) i węże posprawdzaj. Umyj po tym porządnie silnik i będziesz wiedział czy jeszcze gdzieś leci (ja tak zrobiłem u siebie szukając wycieku).
Pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
alchemic
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 16:57
Lokalizacja: Jeleń/Lidzbark

Postprzez kk07 » 12 maja 2009, o 14:46

Nie mam osłony. dziś umyje silnik i posprawdzam zawory. Tylko martwi mnie to dlaczego mam olej w tych rurkach?
Bo liczy się Agresja:P
Avatar użytkownika
kk07
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 12:38
Lokalizacja: Wojcieszów

Postprzez SotoM » 12 maja 2009, o 19:13

olejem w ukł.dolotowym sie nie przejmuj....każdy z nas tak ma. jeszcze nie widziałem diesla który bedzie miał sucho w ukł. turbo... mi takze turbina sypie olejem...
a w osłone pod silnik mógłbys zainwestować - o wiele czyściej było by pod maska...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 13 maja 2009, o 00:43

kk07 napisał(a):Tylko martwi mnie to dlaczego mam olej w tych rurkach?

jak by cię pokręcili w piku na 200 000 obr/min też byś puścił troche oleju :wstyd: uszczelniacze turbulum nie są w stanie utrzymać wszystkiego - powycieraj olej gdzie sie da - wylej zawartośc coolera - tam na dnie bedzie oleju najwiecej - jesli nikt nigdy nie czyścił coolera - przy przebiegu XXX XXX może byc nawet szklanka oleju ... po kilku tysiącach sprawdź rurki jeszcze raz - dopuszczalny jest film olejowy na ściankach rur
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości