niebieski dymek nierowna praca 19.td

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

niebieski dymek nierowna praca 19.td

Postprzez igor89xx » 23 mar 2011, o 13:28

witam .. mam problem ze swoim golfikiem ... Strasznie kopci na niebiesko przy odpalaniu go na zimnym ,, muszę trzymać go na pełnym saniu tylko wtedy silnik równo pracuje gdy tylko puszcze lekko sanie szarpie i kopci na niebiesko . Samochód ładnie wkręca się na obroty nie stracił mocy , problem jest tylko na luzie . Odpala bez żadnych problemów ale tylko jak powiedziałem na pełnym saniu, Nawet gdy jest już ciepły, do odpalania nadal potrzebne jest sanie co jest dziwne. po przejechaniu jakiegoś 1km i przyciśnięciu mu przy tym gazu czyli jazda na wysokich obrotach ,wszystko jest wmiare porządku. Dzisiaj wymienię filtr paliwa bo zauważyłem pęcherzyki powietrza a jak nie to wyciągnę pompkę z baku ...
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

niebieski dymek nierowna praca 19.td

 

Postprzez k-m-r1 » 23 mar 2011, o 19:23

Jeśli mocno niebieski - skontrolować kąt wtrysku.
Jeśli delikatny i przez chwilę - przyczyn może być wiele od zalegającego oleju w ic po luźne uszczelniacze trzonków zaworów ... Jeśli naprawdę dym po chwili ustaje i nie jest mocno niebieski - nie stresować się, ale ... dla pewności sprawdzić luz na osi turbosprężarki ...

Niebieski dym
Jesli na biegu jalowym nie widac dymu, a pojawia sie przy schodzeniu silnika z wysokich obrotow moze to swiadczyc o zuzyciu uszczelniaczy zaworowych, natomiast jesli dym pojawia się na biegu jalowym i przy zwiekszaniu obrotow, to niestety swiadczy to o zuzyciu pierscieni tłokowych i gladzi cylindrow. Druga sprawa, niebieski dym moze byc tez spowodowany uszkodzeniem turbiny
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez igor89xx » 24 mar 2011, o 01:58

powymianie filtra jest gorzej poniewaz musze caly czas go trzymac na ssaniu,, dym jest bialy... dym wydobywa sie podczas biegu jalowego i dodawania gazu ,,, gdy jest na ssaniu i nie szarpie moge dodac gazu a dymka nie pusci ... jutro mam zamiar sprawdzic kat pompy byc moze sie przedstawil
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez michalr1986 » 9 maja 2011, o 18:04

Koledzy a ja mam taki problem mam 1.9td i w momencie jak dodaje mu gazu i nie ważne czy jest na biegu czy nie puszcza niebieską chmurke a i jeszcze pobiera przytym olej. zaczeło sie to dzisiaj i dzisiaj tez zauważyłem ze wypil troche oleju co mu sie nie zdarzało. Silnik nigdzie sie nie poci i nie ma wycieków. Czym to wszystko może być spowodowane i gdzie ten olej może uciekać?
Avatar użytkownika
michalr1986
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 08:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez vision » 10 maja 2011, o 20:27

michalr1986 napisał(a):Koledzy a ja mam taki problem mam 1.9td i w momencie jak dodaje mu gazu i nie ważne czy jest na biegu czy nie puszcza niebieską chmurke a i jeszcze pobiera przytym olej. zaczeło sie to dzisiaj i dzisiaj tez zauważyłem ze wypil troche oleju co mu sie nie zdarzało. Silnik nigdzie sie nie poci i nie ma wycieków. Czym to wszystko może być spowodowane i gdzie ten olej może uciekać?
na wczoraj sprawdź turbo
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez michalr1986 » 19 maja 2011, o 17:51

autko naprawione olej byl juz stary a filtry jeszcze starsze. a mam jeszcze takie pytanko czy to mojego golfa da rade założyć ic??
Avatar użytkownika
michalr1986
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 7 lut 2011, o 08:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Marian0753 » 19 maja 2011, o 18:35

Wszystko sie da bez dużych przeróbek można dopasować oryginalny ic od 1.9tdi. poszukaj na forum był gdzieś taki temat
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Dominik999 » 23 maja 2011, o 10:05

Podczepię sie pod temat, bo szkoda zakładać nowy :)

Mam ciut inny problem - u mnie przy odpalaniu na zimno chodzi nierówno, jakby bez jednego garu i lekko dymi na szaroniebiesko, ale nie trwa to dłużej niż 1 do 3 sekund, zaleznie od dnia, potem się uspokaja i wszystko jest w najlepszym porządku. Przy odpalaniu na ssaniu wszystko jest ok. Zimą ktos mi powiedział, że to prawdopodobnie jedna świeca do wymiany, więc sie przestałem tym przejmować, ale teraz, jak juz sie zrobiło ciepło, znowu zacząłem sie martwić, co to może być?
Dominik999
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:19
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Reiven » 6 cze 2011, o 21:43

Po sprawdzajcie w tych AAZach klin na wale.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez igor89xx » 9 lis 2011, o 02:13

późno odpisuje a problemem był nadcięty klin na wale.... ahass wyminiejcie tez śrubę od tego kola bo po 10 tys ucięło mi ja u nie było już tak wesoło wtedy
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI


- - - Regenerowane turbosprężarki na www.turboexpert.pl - firma lotto



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości