niechce odpalać

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

świece

Postprzez GITgostek » 1 gru 2008, o 15:35

ja za swoje dałem 38szt , podobno bardzo dobre,

apropo wymiany słyszałem że jest ciężko bo one są gdzieś pod spodem albo z boku i trzeba mieć jakiś klucz

u nas w mieście mechanik chce za wymiane 50zł na wiosce tak samo
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

świece

 

Postprzez Nowal » 1 gru 2008, o 17:56

nie jest ciężko wystarczy klucz oczkowy i troche myślenia, naprawde prosta rzecz
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 1 gru 2008, o 19:24

zabrał bym się za to bo wiadomo ile za 50zł może być piwa ale boje się że coś zepsuje
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Golfik1986 » 1 gru 2008, o 22:29

GITgostek, stary proscizna nic latwiejszego one sa dosyc cienkie najwazniejsze zebys jej nie ukrecil jak nie bedzie chciala isc to WD i podgrzewanie i powoli jedna druga
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez szachmat » 1 gru 2008, o 22:30

słuchaj prosta sprawa,po pierwsze kable sprawdz,palec w zapłonie i kopułke
szachmat
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 22:16
Lokalizacja: piła

Postprzez renifer24 » 1 gru 2008, o 22:48

GITgostek hi hi jak masz male raczki to sie uda. Ja poprosilem do wymiany kolege co ma takie male raczki . Jest strasznie malo miejsca zeby krecic a co dopiero je wyciagnac. Takze 200 % cierpliwosci

:shock: Kolego szachmat to nie benzyniak :shock:
!!!! Sprzedam mojego golfika !!!!!
1994 r
Avatar użytkownika
renifer24
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 22:24
Lokalizacja: Chojnice . pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 1 gru 2008, o 23:23

renifer24, miejsca malo ale dla chcacego nic trudnego duzo cierpliwosci i schlodzony bolsik z boku :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 2 gru 2008, o 04:42

szachmat napisał(a):prosta sprawa,po pierwsze kable sprawdz,palec w zapłonie i kopułke


dla ciebie prosta ... znajdź w dizlu palec i kopułke - czy ty przypadkiem nie zabłądziłeś tu niechcący ??
:lol:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Roni1985 » 3 gru 2008, o 16:28

sprawdz bezpiecznik od swiec... jest to czarna kostka kolo rur nagrzewwnicy na tylnej scianie komory silnika :-)
Avatar użytkownika
Roni1985
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 15:46
Lokalizacja: Jelenia Góra - Wrocław

Postprzez leopard » 3 gru 2008, o 22:40

Roni1985 napisał(a):sprawdz bezpiecznik od swiec...


to nie jest bezpiecznik swiec ... to jest bezpiecznik dogrzewania płynu chłodzacego - bezpiecznik swiec znajduje się nad skrzynką bezpieczników (50A)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez hellmut1 » 4 gru 2008, o 23:55

u mnie w TDtce bezpiecznik od świec jest właśnie tam gdzie mówi RONI a do wymiany świec odkręciłem przewody paliwowe i mogłem je wymienić wielkimi łapami :piwo:
Avatar użytkownika
hellmut1
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 12:20
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez GITgostek » 5 gru 2008, o 15:58

no Panowie, świece wymienione , chodzi jak burza rano czy po pracy zimno czy mróz , pali na strzała

moje wnioski po naprawie...

- jest to czynność dla ludzi Bardzo cierpliwych

- nie wystarczy tylko klucz oczkowy , trzeba mieć też nasadowy, (dwie świece od strony kierowcy), bo do tych prawych nic nie dojdzie, i jeszcze kluczyk ósemkę żeby odkręcić mase

- jest tam tak ciasno że trzeba dużo sie nakombinować żeby się tam czymkolwiek dostać

- jeśli chcecie to wymienić przymocujcie lepiej wszystkie narzędzia do jakiegoś sznurka a
śrubki i świece do taśmy bo jak wpadną za pompe to nie wyciągniecie ich

- jeśli ktoś potrafi radziłbym przed wymianą zdjąć pompe paliwa bo on w szczególności
utrudnia wymiane

- jeśli chcesz szybko wymienić świece żarowe lepiej zmień silnik na TDi jest o wiele łatwiej ...



warto zaopatrzyć się w paczke fajek przed wymianą i 0,7 po wymianie

pozdrawiam dzięki za pomoc
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości