Niedogrzany silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Adam20 » 6 sty 2008, o 00:05

Termostat wyciagnać to pikuś popuścić pasek, odkręcić 3 śruby z tej łapy co trzyma pompe wspomagania i kolejne 2 śrubki i termostat na wiyrchu, troszke roboty to jest przy wynianie tylnich gum beki. Pozdro
Avatar użytkownika
Adam20
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 21:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

 

Postprzez pawelek0820 » 6 sty 2008, o 12:25

grzeje mi się golfik czym szybciej jade to temperatura wzrasta a jak jade wolniej to spada prosze o pomoc
pawelek0820
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 18:37
Lokalizacja: nakło

Postprzez ZIOłO » 6 sty 2008, o 20:09

Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku, może masz zapowietrzony układ, albo sprawdź czy termostat puszcza płyn na chłodnice i czy jest obieg.
ZIOłO
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 19:27
Lokalizacja: KRAKóW

Postprzez Groch367 » 7 sty 2008, o 20:10

a mi pokazuje wlasnie po wymianie plynu 70 stopni wczesniej pokazywał miedzy 80-90 chyba jest w porzadku? napiszcie ile kosztuje ;p taki termostat
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez opolanin » 7 sty 2008, o 23:55

termostat kosztuje 35 zl dobry, poczatek otwarcia 87 stopni

[ Dodano: 2008-01-07, 22:56 ]
ps. pozdro opolskie
opolanin
 

Postprzez martinez » 8 sty 2008, o 08:47

na 100% to jest termostat, tez tak miałem i palił 7/100 wymiana termostatu to nie taka prosta sprawa jesli masz wersje ze wspomaganiem
Avatar użytkownika
martinez
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 13:50
Lokalizacja: reda

Postprzez arek ryba » 8 sty 2008, o 09:45

martinez napisał(a):wymiana termostatu to nie taka prosta sprawa jesli masz wersje ze wspomaganiem

nic trudnego wystarczy odkręcić chyba 3 śróby 13 pompa od wspomagania będzie wisieć na przewodach.
robota dla amatora.oczywiście bardzo ważne jest odpowiednie ułożenie uszczelki na termostanie.ja przykleiłem ją do termostatu na klej szybko schnący i dopiero wsadziłem w blok silnika.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Groch367 » 8 sty 2008, o 11:40

martinez napisał(a):na 100% to jest termostat, tez tak miałem i palił 7/100 wymiana termostatu to nie taka prosta sprawa jesli masz wersje ze wspomaganiem



mam rozumieć ze przez termostat samochód pali wiecej? :-|
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez arek ryba » 8 sty 2008, o 12:11

tak silnik jest niedogrzany pali więcej i szybciej się zużywa,
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Groch367 » 8 sty 2008, o 12:37

no to szykuje mi sie wymiana :-/ jest gdzies tu instrukcja wymiany? dla amatora :->
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez opolanin » 8 sty 2008, o 16:37

jest gdzies na forum poszukaj nawet ja o tym pisalem i kilka innych osob
opolanin
 

Postprzez Groch367 » 8 sty 2008, o 20:43

Adam20 napisał(a):Termostat wyciagnać to pikuś popuścić pasek, odkręcić 3 śruby z tej łapy co trzyma pompe wspomagania i kolejne 2 śrubki i termostat na wiyrchu, troszke roboty to jest przy wynianie tylnich gum beki. Pozdro


hmm...
a plyn z chlodnicy trzeba zlać? i o jakich tylnich gumach beki mowisz?

[ Dodano: 2008-01-10, 16:07 ]
podopowie chociaz ktos gdzie jest termostat w golfie i jak to szybko wykrecic wspomaganie... napiszcie cos :-/

[ Dodano: 2008-01-12, 14:22 ]
dobra obyło sie :lol: bez waszej pomocy

wymienilem termostat i temperaturka teraz mi wskazuje 80*C :-P
Ostatnio edytowano 17 sty 2008, o 19:49 przez Groch367, łącznie edytowano 1 raz
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości