Niedogrzany silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Niedogrzany silnik

Postprzez ZIOłO » 30 gru 2007, o 11:35

WITAM WSZYSTKICH mam problem z zagrzaniem silnika wyczytałem na forum że dobra tem pracy disla wynosi ok. 70 stopni a mój golfik ani w mieście ani w trasie nie może przejść z temperaturą z pierwsze 3 kreski na kontrolce. Sprawdziłem termostat i jest dobry, kontrolka też.
Czy może być to przyczyną WZROSTU spalani w Golfie 1,9 Td. :?: [/b]
ZIOłO
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 19:27
Lokalizacja: KRAKóW

Niedogrzany silnik

 

Postprzez opolanin » 30 gru 2007, o 11:46

to jest jedna z przyczyn wzrostuspalania, bo silnik jest zimny i dostaje wieksza dawke paliwa
opolanin
 

Postprzez ZIOłO » 30 gru 2007, o 12:01

Czy przytkanie chłodnicy kartonem pomoże :?:
ZIOłO
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 19:27
Lokalizacja: KRAKóW

Postprzez opolanin » 30 gru 2007, o 12:09

sprawdz czujnik temperatury, normalna temp silnika to 80-90stopni, daj ten karton sprobuj, moze masz zapowietrzony uklad??
opolanin
 

Postprzez Adam20 » 30 gru 2007, o 13:29

Zapal samochyd i sprawdz po chwili czy przewód co idzie od termostatu do chłodnicy jest też ciepły jak tak to termostat jest uszkodzony. Albo przejedz się z 20 km postaw auto na placu z zapalonym silnikiem i jak temperatura na wskaźniku sie podniesie do 90 stopni to termostat do wymiany, a jak się nic nieedzie działo tylko zacznie się gotować woda to czujnik. A w TD są dwa czujniki temperatury.
Avatar użytkownika
Adam20
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 21:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez ZIOłO » 30 gru 2007, o 17:49

PO SPRAWDZENIU dolnego przewodu okazało się że jest on zimny tak jak powinno być, przejechałem także ostro ponad 20 km zauważyłem że temp. się podniosła. Na parkingu temp wzrosła do połowy na kontrolce, ale po przejechaniu około 2 km temp. spadła. Spróbuje z kartonem może wtedy pomoże, znajomy po wymianie chłodnicy miał podobny problem z zagrzaniem silnika, ale u mnie nie była wymieniana. Golfa sprawiłem sobie późna jesienią i latem nie śmigałem. CO może być tego powodem czy w waszych maszynach jest to samo. :?:

[ Dodano: 2007-12-30, 16:55 ]
Normalnie moja maszyna pali w mieście przy normalnej jeździe ok 6 - 6,5, a na trasie ok. 5 l/100km. Słyszałem że podobno silnik TDI są bardziej oszczędne w porównaniu z Td ca sądzicie na ten temat. :?:
ZIOłO
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 19:27
Lokalizacja: KRAKóW

Postprzez opolanin » 30 gru 2007, o 23:24

TDI sa bardziej oszczedne od TD to prawda
opolanin
 

Postprzez virus_wrona » 1 sty 2008, o 18:30

Moim skromnym zdaniem to jest termostat. Wyjmij go i wrzuć do garnka z wrzącą woda, obserwuj czy się coś ruszy, jeśli nie - do wymiany.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez arek7812 » 2 sty 2008, o 21:01

Umnie osiagal 70 stopni i to bylo malo.Po wymianie termostatu osiaga 90.Wiec moze u ciebie termostat jest nie zupelnie dobry.bo mi tez tak sie wydawalo..
arek7812
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 20:36
Lokalizacja: sierpc

Postprzez master49 » 2 sty 2008, o 22:25

Ja tez mialem dobry termostat ale zmienilem bo stawal na 70.A teraz 80-90.Wymien termostat.Poprostu sie zestarzal nic nie jest wieczne.
master49
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 19:01
Lokalizacja: Białystok

Postprzez luc17 » 4 sty 2008, o 18:23

czy uszkodzony termostat może być przyczyną nierównej pracy silnika, gdy motor jest zimny i gdy ujmę ssanie czy tak po prostu ma być. mam to auto od niedawna i jest to mój drugi golfik w dieslu ale wcześniej tego nie zauważyłem. proszę o pomoc! :!:
I love GOLF drei!!
luc17
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25 lis 2007, o 16:07
Lokalizacja: zdolnyśląsk

Postprzez ZIOłO » 5 sty 2008, o 23:16

Termostat nic do tego nie ma, spróbuj go zagrzać na mrozie na ssaniu, a potem wyłącz ssanie i wtedy sprawdź czy będzie nie równo chodził.

[ Dodano: 2008-01-05, 22:19 ]
Sprawdzę ten termostat jak będę miał czas i dam wam znać. Będzie z tym troszkę roboty
ZIOłO
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 19:27
Lokalizacja: KRAKóW

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości