nierówna praca 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nierówna praca 1z

Postprzez darkker » 27 maja 2010, o 14:44

witam
sprawa wygląda nastepująco
po zapaleniu silnika silnik wchodzi na 1500 rpm i cholernie faluje a zaraz potem gaśnie. słychać takjakby metaliczny dzwiek. Vag pokazał mi uszkodzony czujnik położenia wału. wymieniłem go i nadal jest to samo. jednak po zapaleniu silnika i odłączeniu czujnika chodzi normalnie. co to może być??
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

nierówna praca 1z

 

Postprzez SotoM » 27 maja 2010, o 17:39

darkker napisał(a):odłączeniu czujnika
którego czujnika - temperatury wody??
podłuż 2gi i zobacz co bedzie sie działo.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darkker » 27 maja 2010, o 18:56

połozenia wału. vag wywali mi 514 błąd o ile dobrze pamietam. podłączyłem drugi, vag błędu nie chwycił ale silnik tak samo głupieje
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 27 maja 2010, o 23:54

darkker napisał(a):Vag pokazał mi uszkodzony czujnik położenia wału

jeśli ten czujnik nie poda sygnału do ECU - nie zapalisz silnika (VP37) ... to jedyny czujnik który nie posiada trybu awaryjnego - bez informacji z niego ECU nie wie w jakim położeniu są tłoki

podaj dokładnie numery błędów - zrób logi statyczne
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez darkker » 29 maja 2010, o 00:08

a czy jest możliwość by było spieprzone to koło na wale z którego ten czujnik szczytuje położenie?

teraz już błędu nie wywala
a logi jak zrobić jak zaraz po odpaleniu silnik troche pofaluje i zaraz gaśnie
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 29 maja 2010, o 00:50

darkker napisał(a): logi jak zrobić jak zaraz po odpaleniu silnik troche pofaluje i zaraz gaśnie

jak go przytrzymasz na podwyższonych obrotach - też gasnie ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez darkker » 29 maja 2010, o 13:47

też gaśnie.

jak go odpala to druga osoba odłącza czujnik i wtedy chodzi normalnie tylko na drodze zachowuje sie jak zwykła sieczkarnia.
a z tymi logami to o tyle jest problem że ten samochód nie jest mój i znajduje sie przeszło 100km ode mnie
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 29 maja 2010, o 19:55

darkker napisał(a):jak go odpala to druga osoba odłącza czujnik


opisz dokładnie który czujnik odłączasz - pierwszy raz słyszę żeby TDI pracowało bez czujnika obrotów wału ... :]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez darkker » 29 maja 2010, o 20:41

przeczytaj wyżej. pisałem że to nie mój samochód.
Pisze to co robi właściciel
Teraz zrobiłem to u siebie i jakoś chodzi po odłączeniu czujnika położenia wału. łapie wyższe obroty ale chodzi.
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 30 maja 2010, o 02:04

darkker napisał(a):po odłączeniu czujnika położenia wału. łapie wyższe obroty ale chodzi.

daj mi zdjęcie tego czujnika który odlączyłeś - lub miejsce w silniku gdzie go rozpinasz - silnik nie ma prawa pracowac po rozłaczeniu tego czujnika ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez darkker » 30 maja 2010, o 15:31

błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli

http://www.youtube.com/watch?v=2wymfZz_IJw

ale czemu łapie taką zwłoke to nie wiem
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 30 maja 2010, o 23:20

darkker napisał(a):błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli

odłączasz przestawiacz kata wtrysku a nie czujnik prędkości obrotowej wału :cwaniak: :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości