nierówna praca silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

nierówna praca silnika

Postprzez Szymq3 » 22 cze 2014, o 23:45

Witam Panowie, mam pewien problem z moim 1.9tdi 1z
Samochód niedawno zaczął szarpać a czasem i nawet przerywa. Szarpanie zaczęło robić się stopniowo aż do teraz. Nie można nim spokojnie jechac bo caly czas już szarpie.
Katalizator wycięty oraz wymieniłem nawet filtr paliwa na nowy i dalej to samo co to może byc ?
Ps.Jeśli go przydusze na jedynce np to falują obroty i chodzi jak traktor
Szymq3
Szymq3
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 17:50
Lokalizacja: Orzesze

nierówna praca silnika

 

Postprzez palio » 23 cze 2014, o 07:20

Zbyt dużo rzeczy aby wymieniać co może być przyczyną szarpania. Dobrze by było podpiąć auto pod vaga i sczytać błędy. Przyczyną szarpania może być: brudny nastawnik pompy, zawieszający się wtrysk sterujący, wadliwy impulsator itd.
Jak auto chodzi twardo i jak traktor to może początek kąta wtrysku jest źle ustawiony lub źle złożony rozrząd (przestawiony o jeden ząbek).
Może też dziać się coś z pompą wtryskową.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 23 cze 2014, o 08:05

Szymq3 napisał(a):Ps.Jeśli go przydusze na jedynce np to falują obroty i chodzi jak traktor


Podwiesiła ci się hydraulika pewnie silnik nie był nagrzany. Nie pałujemy na niedogrzanym silniku.. Co do szarpania odłącz kostkę od impulsatora na skrzyni biegów (licznik nie będzie działał) i sie przejedź jeśli szarpanie ustąpi winny będzie nastawnik czyli zabrudzony.. Napisz jeszcze przy jakich obrotach szarpie i na jakich biegach..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szymq3 » 23 cze 2014, o 10:35

krzyś, zawsze auto grzeje :) nigdy nie dałem mu na zimnym pozatym auto mam do jeżdzenia nie do wariowania :) a co do szarpania, to szarpie na od 1,5 tys obr gdzies a dzisiaj jak jechałem do szkoły to nawet na wolnych obrotach nie równo pracował.
Był podpięty do vaga i wyszło, jak mi mówił mechanik że któryś wtrysk wariuje
Szymq3
Szymq3
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 17:50
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez palio » 23 cze 2014, o 13:31

Szymq3, musisz podać dokładny opis błędu. Bez tego ani rusz.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szymq3 » 23 cze 2014, o 14:39

mi mówił ze jeden wtrysk wariuje i źle podaję dawkę bo ja sie nie bardzo znam na tym ;ccc
Szymq3
Szymq3
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 17:50
Lokalizacja: Orzesze


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości