Wczoraj wracałem z Wrocławia i na kilkanaście kilometrów przed dojazdem do domu zobaczyłem że obrotomierz zaczyna świrować.Jechałem 120km/h i obrotomierz powinien wskazywac 3200rpm ale on zaczął"skakać"czyli wskazywał raz 2 tyś rpm raz 3 raz 1tyś rpm aż przestał działac i w tym momencie włączyła się kontrolka oleju i zaczęła migać.Czasem obrotomierz się poruszył na chwilę i kontrolka oleju zgasła.Co może być przyczyną takich objawów,co łączy obrotomierz z kontrolka oleju??
I want to thank you
For making me
A little more sure
A little more wise
And couragious
słyszałem że czasem jak ktoś sprzedaje samochód a ma już niskie ciśnienie oleju ewentualnie uwalony czujnik ciśnienia oleju to podpina kontrolkę oleju pod kontrolkę ładowania ewentualnie właśnie pod sygnał obrotomierza wtedy świeci się jak silnik nie pracuje i gaśnie jak zapalisz...sprawdź czy tak nie masz bo ja nie widzę innego wytłumaczenia że mrugała Ci kontrolka od oleju w sytacji jakiej opisałeś