Obrotomierz , kontrolka oleju i akumulatora,

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Obrotomierz , kontrolka oleju i akumulatora,

Postprzez LiCHO » 12 maja 2008, o 20:28

Jak co rano ,odpalam Gofra i Radio i ruszam podbijać świat [praca],,, lecz dzisiaj pierdykło wszystko.

Po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku i poczekawszy po zgaszeniu kontrolki świecy żarowej zapaliłem samochód ,co mi pierwsze wpadło oko to ze obrotomierz ani trochę nie podskoczył , a kontrolka z oleju i akumulatora zaczęły migać ,od razu wyłączyłem silniczek i spróbowałem ponownie po jakieś minutce (pomyślałem pewnie jakieś zwarcie bo niedawno sprawdzałem olej a akumulator nie ma nawet puł roku – nówka) poodciskałem i sprawdziłem bezpieczniki ,ale dalej to samo .W najbliższy piątek wybieram się do mechanika , oczywiście na hollu.

Może mi cos w tym dziwnym problemie pomożecie?!
Ostatnio edytowano 15 maja 2008, o 10:45 przez LiCHO, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
LiCHO
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 kwi 2008, o 18:35
Lokalizacja: Ślask ul ,WIĄZÓW

Obrotomierz , kontrolka oleju i akumulatora,

 

Postprzez wazki21 » 12 maja 2008, o 21:11

Sprawdz czy nie masz gdzieś przerwanego przewodu co idzie od alternatora.......sprawdź na wszelki wypadek poziom oleju w silniku. Dodatkowo zrób jeszcze tak - przed szukaniem przerwanego kabla....wejdź na wysokie obroty silnika i jeżeli wszystko wróciło do normy (czyli kontrolki pogasły) to jest na 100% przewód zerwany - nie zawsze się tak dzieje, ale w niektórych przypadkach to sie sprawdziło. pozdrawiam..
wazki21
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 15:08
Lokalizacja: OPOLSKIE

Postprzez LiCHO » 13 maja 2008, o 20:28

Olej sprawdzony -nawet dolany do fulla ( z tych nerwów mi się tak lejnego) wszystko się trzyma alternatora jak powinno a dalej to samo :-? . Sąsiad zastraszył ze to może alternatora a dokładniej jakieś diody czy cos w tym rodzaju ale zębny obrotomierz tez się nie podnosił??!! Czy to ma jakieś powiązanie z padniętym alternatorem :-| ??!!
Avatar użytkownika
LiCHO
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 kwi 2008, o 18:35
Lokalizacja: Ślask ul ,WIĄZÓW

Postprzez scols11 » 13 maja 2008, o 21:46

Sprawdz mase! Jezli gzies zasniedzialo to przeczysc , gdy auto nie ma dobrej masy to lubi glupiec elektryka
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez LiCHO » 14 maja 2008, o 00:14

Tez mi to wpadło na myśl, nie powiem ciut to jest zaśniedziałe. Miąłem się za to zabrać ale jakiś pierun zabrał mi klucz ,ale to nie jest problem lada dzień winowajca sie znajdzie i przyjdzie z płączem.... :rip:

[ Dodano: 2008-05-19, 20:56 ]
. Wyszło na to ze napinacz z alternatora padł, dlatego świrował, również powymieniał kontrolki. Jutro ma być zrobiony, okaże się dokładnie co poszło do wymiany i naprawy .
Avatar użytkownika
LiCHO
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 22 kwi 2008, o 18:35
Lokalizacja: Ślask ul ,WIĄZÓW

Postprzez Kurczak781 » 30 lip 2008, o 22:49

U mnie ten sam problem byl. Musisz sprawdzic przewody odchodzace od alternatora. Cos sie musialo odlaczyc albo poluzowac. Ewentualnie zasniedzialy troche.
Avatar użytkownika
Kurczak781
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 30 lip 2008, o 22:39
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez leopard » 31 lip 2008, o 00:50

w TD sygnał obrotomierza brany jest z alternatora - z boku alternatora wychodzi pojedynczy kabel - sprawdź czy jest on na swoim miejscu ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości