Obrotościomierz działa z opóznieniem jak zimny silnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Obrotościomierz działa z opóznieniem jak zimny silnik

Postprzez golon113 » 1 paź 2008, o 20:41

Mam pytanko:
Jak golfik troche postoi na dworzu a jest zimno, za nim się rozgrzeję to obrotościomierz działa jjak by się zacinał. Rośnie wzkazówka do góry wtedy jak np. obroty ma 2razy wyższe niż pokazuje to w rzeczywistości a potem tak samo opada,co może być? Nadminie że to jest silnik 1,9TDI 90 KM 1994r.
Pozdrawiam!!!!
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Obrotościomierz działa z opóznieniem jak zimny silnik

 

Postprzez marcinkoz2910 » 1 paź 2008, o 20:53

a jak jest ciepły to działa dobrze??
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez golon113 » 1 paź 2008, o 21:05

Jak jest ciepło działa ok. a jak jest zimno to po rozgrzaniu tez dziala dobrze!
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez marcinkoz2910 » 1 paź 2008, o 21:10

w dieslu jak masz elektroniczny licznik to impulsator jest koło alternatora i tam bym zaczoł szukać usterki a jak masz na lince to bym zobaczył wejście linki (najprawdopodobniej we skrzyni biegów)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez golon113 » 1 paź 2008, o 21:28

Mam na lince!
Kilka miesięcy temu robiłem kompletne sprzegło i musiałem odkręcałem tą linke od skrzyni żeby ją wyciągnąć skrzynkę,teraz nie
pamiętam
czy tak się też działo przed robieniem sprzęgła :-/
A czemu to znika jak jest nagrzany silnik?
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez leopard » 2 paź 2008, o 02:21

TDI na lince ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 2 paź 2008, o 14:11

golon113 napisał(a):A czemu to znika jak jest nagrzany silnik?
możliwe że jak jest zimny to nie ma smarowania a jak sie zagrzeje to dostaje lej i sie kreci
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Mata » 2 paź 2008, o 18:22

miałem podobny przypadek jak pasek PK lużny był od alternatora
MATA
Mata
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 14:49
Lokalizacja: piła


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości