Praca mojego silnika 1.9D
http://www.youtube.com/watch?v=0yqMo6vt ... ature=plcp
Obroty możesz sobie zmniejszyć na pompie wtryskowej, ale nie radzę kombinować jak nie wiesz gdzie bo możesz poprzestawiać, jedź do mechanika który zna się na pompach to wyreguluje Ci obroty w kilka minut za jakieś grosze.
Jeśli już chodzi o przyspieszacz automatyczny, to często one wysiadały, a że są dosyć drogie to ludzie zakładali manualne tzn. podłączali linkę, ja u siebie ten cały automat zdjąłem i nie mam wogóle i jeździ...
Działa on w ten sposób że jak jest zimno to linka się podciąga zwiększając obroty, a jak jest ciepło to linka jest popuszczona. Nie pamiętam dokładnie zasady działania, ale tam jest chyba bimetal albo elektromagnes... nie pamietam naprawde... Ja bym to na twoim miejscu zdjął bo jak jest walnięta i się zatrzymała w połowie to jeżdżenie na pół "ssania" też nie jest zdrowe dla silnika, a mrozy mineły to on ci i tak nie jest potrzebny, w zime założysz sobie linke...
Co do obrotów na wolnych, jak go odpalę mam ok 950 obrotów jak trochę pochodzi słychać tyknięcie i podskakuje do 980 także norma to że ci wzrośnie po jakimś czasie w tych silnikach... nie masz się o co martwić. Ja mam też dosyć wysoko ustawione bo mam walniętą przednią poduszkę silnika i trochę telepie poniżej 950.
Pozdro