Obroty 1000 nie za dużo ???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Obroty 1000 nie za dużo ???

Postprzez Ciesielko » 21 mar 2012, o 16:25

Mam takie pytanko

Jak zapalę silnik to obroty mam 950 , a po 1minucie jest taka dziwna reakcja (ssanie się wyłącza)i jest 1000 obrotów.Czy to dobrze przecież gdy ssanie się wyłączy powinno być mniej??

W jaki sposób działa przyspieszacz bo u mnie to on wgl się nie rusza a mam automatyczny nie mam żadnej dźwigienki

Gdy już ssanie się wyłączy to przesuwając ta wajchę od przyspieszacza obroty rosną 1100.Jak ten przyspieszacz działa czy linka się naciąga przy starcie czy po wyłączeniu ssania bo gdy sprawdzałem to ona wgl przy starcie i po wyłączeniu ssania to ona nie jest wcale naciągnięta;/

Co robić ???

Pozdrawiam
Ciesielko
Czytacz
 
Posty: 132
Dołączył(a): 12 lis 2011, o 21:43
Lokalizacja: Końskie

Obroty 1000 nie za dużo ???

 

Postprzez matteusz » 21 mar 2012, o 23:19

Praca mojego silnika 1.9D

http://www.youtube.com/watch?v=0yqMo6vt ... ature=plcp

Obroty możesz sobie zmniejszyć na pompie wtryskowej, ale nie radzę kombinować jak nie wiesz gdzie bo możesz poprzestawiać, jedź do mechanika który zna się na pompach to wyreguluje Ci obroty w kilka minut za jakieś grosze.

Jeśli już chodzi o przyspieszacz automatyczny, to często one wysiadały, a że są dosyć drogie to ludzie zakładali manualne tzn. podłączali linkę, ja u siebie ten cały automat zdjąłem i nie mam wogóle i jeździ...
Działa on w ten sposób że jak jest zimno to linka się podciąga zwiększając obroty, a jak jest ciepło to linka jest popuszczona. Nie pamiętam dokładnie zasady działania, ale tam jest chyba bimetal albo elektromagnes... nie pamietam naprawde... Ja bym to na twoim miejscu zdjął bo jak jest walnięta i się zatrzymała w połowie to jeżdżenie na pół "ssania" też nie jest zdrowe dla silnika, a mrozy mineły to on ci i tak nie jest potrzebny, w zime założysz sobie linke...

Co do obrotów na wolnych, jak go odpalę mam ok 950 obrotów jak trochę pochodzi słychać tyknięcie i podskakuje do 980 także norma to że ci wzrośnie po jakimś czasie w tych silnikach... nie masz się o co martwić. Ja mam też dosyć wysoko ustawione bo mam walniętą przednią poduszkę silnika i trochę telepie poniżej 950.

Pozdro ;)
VW GOLF MK4 Candy White
Obrazek
Avatar użytkownika
matteusz
Gaduła
 
Posty: 525
Dołączył(a): 9 lis 2011, o 20:17
Lokalizacja: Gostynin k. Płocka

Postprzez romano » 22 mar 2012, o 20:07

Ja też mam walniętą przednią poduchę, nowa febi kosztuje 70 zł. Co do tych obrotów to na początku masz za małe bo przez kilka minut po uruchomieniu silnika grzeją świece żarowe i alternator obciąża silnik. U mnie to jak odpale mam 900 a jak świece się wyłączą to mam 1050 a to dlatego że mam małe aku 60 Ah i altek jest bardzo obciążony. Co do tegi cięgna rozruchowego to do niego idzie jakiś kabelek ale ja mam obecnie na linke.
Nie mówcie o ssaniu przy dislu. to jest zmiana kąta wtrysku
romano
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 14:25
Lokalizacja: góry świętokrzyskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości