obroty silnika w TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

obroty silnika w TDI

Postprzez rafaus » 4 cze 2008, o 18:19

Jak w temacie, jakie powinny być prawidłowe obroty na biegu jałowym w silniku 1.9tdi?
rafaus
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 22:38
Lokalizacja: lublin

obroty silnika w TDI

 

Postprzez kici » 4 cze 2008, o 18:41

jak odpalam swojego wskakuje ok 1100obr/min i momentalnie schodzi na 900obr/min
mam nadzieje ze pomogłem;]
kici
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 16 maja 2007, o 10:53
Lokalizacja: GUBIN

Postprzez mike102 » 4 cze 2008, o 19:42

w moim po odpaleniu i po jezdzie - nie ma znaczenia czy zimny, czy cieply - 950obr. na jalowym
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez ivkopl » 4 cze 2008, o 21:44

cze mam pytanko mianowicie to mały problemik jak odpalam mojego tdi to zaskakuje i odrazu gasinie jak jurz odpali to jest ok i działa normalnie do czasu aż go nie wyłącze i znów to samo za karzdym razem :-o http://www.golf3.pl/images/smiles/surprise.gif
http://www.golf3.pl/images/smiles/surprise.gif o co chodzi układ szczelny i wszystko reszta ok nie wiem bez naciśnięcia pedału gazu nie zapali za pomysły i rady zgóry dzieka :-/
ivkopl
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 21:07
Lokalizacja: jas

Postprzez Adam20 » 4 cze 2008, o 21:48

Na ciepłym silniku to samo się dzieje??
Avatar użytkownika
Adam20
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 21:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Postprzez ivkopl » 5 cze 2008, o 05:46

tak tak no na ciepłym i zimnym bez różnicy zapalić bez pedału wciśniętego nie chce a a jak podłonczyliśmy do kompa to migał 4* świecami żarowymi????? :shock: :shock:
ivkopl
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 21:07
Lokalizacja: jas

Postprzez SotoM » 7 cze 2008, o 00:44

to wskazuje jakis błąd. cos mu dolega. dobrze by było go podpiąć po VAG'a a nie jakiegos zwykłego KTS'a. mysle ze jak bys napisał ten problem do Leoparda to by ci pomógł
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez scols11 » 7 cze 2008, o 09:51

SotoM napisał(a):to wskazuje jakis błąd. cos mu dolega. dobrze by było go podpiąć po VAG'a a nie jakiegos zwykłego KTS'a. mysle ze jak bys napisał ten problem do Leoparda to by ci pomógł


HEHEEH zwykłego KTS-a . Zorjentuj sie lepiej co to jest!!!!! A co do problemu to przeczysc soboie elektrozawor na pompie wtryskowej i wszytsko0 wroci do normy ;-)
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez leopard » 8 cze 2008, o 02:55

scols11 napisał(a):HEHEEH zwykłego KTS-a . Zorjentuj sie lepiej co to jest!!!!! A co do problemu to przeczysc soboie elektrozawor na pompie wtryskowej i wszytsko0 wroci do normy ;-)


KTS - fajna zabawka tyle tylko że jak coś jest do wszystkiego to jest do ...

hex-can też potrafi wiele powiedzieć o aucie ;-)
BTW - "przeczysc soboie elektrozawor na pompie" - słuszna uwaga - kolega z kuli to wywróżył czy z fusów po herbacie :-D ;-)
myslę ze VAG / KTS / megamax tudzież inne podobne urządzenie powie gdzie leży przyczyna dziwnego zachowania auta ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

tdi

Postprzez ivkopl » 9 cze 2008, o 19:25

hymm jak go do kompa potpiolem to błędów niema ale jesli ktoś mugłby mi napisać gdzie jest ten elektro zawur to lece go czyścić i to zaras a na długim przytrzymaniu obrotów około 4000 przy jeździe odcina mi go jakoś dlaczego i dzieka za odpisywanie
:roll:
ivkopl
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 21:07
Lokalizacja: jas

Postprzez scols11 » 9 cze 2008, o 21:48

Jak stoisz przodem do auta i patrzysz na pompe wtryskowa to jest on po prawej stronie i jest do niego podłaczony kabelek:)
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez ivkopl » 9 cze 2008, o 22:02

no jasne jak sie go załonczy bezpośrednio to rurznicówka od świec wybija jeśli ci oto chodzi to jest czyste i niema tam jkiś zabrudzeń podra
ivkopl
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 cze 2008, o 21:07
Lokalizacja: jas


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości