ocena logow dynamicznych

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

ocena logow dynamicznych

Postprzez bibidog » 15 wrz 2013, o 18:06

witam,zrobilem logi dynamiczne kilku grupponiewaz auto ogolnie osiaga tylko 160 i generalnie jedzie srednio na pierwszysch trzech biegach nie czuc slabizny ale przy wyzszych predkosciach tak.dodam ze rosnie temperaturapowyzej 150km/h troche przykopci na siwo przy ok 3tys obr gdy robilem logi tonie kopcil na trojce.co proponujecie? dawka na postoju jest ok 3mg turbo gwizdze glosno auto pali 5 litrow srednio.niemoge sprawdzic konta wtrysku bo moj wag nie jet zarejestrowany. http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_142173.html
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

ocena logow dynamicznych

 

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 18:21

bibidog, zrób logi każdej z grup osobno. W dziale "Diagnostyka" masz wszystko opisane których grup.

Loguj auto na 3 lub 4 biegu od 1400 do 4000 obr/min .

Masz może jeszcze katalizator czy przelot?

Z tego co zauważyłem to możliwe, że masz gdzieś nieszczelność. Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki (idące od N75, od turbo oraz ten co idzie od ECU). Sprawdź również czy wszystko jest szczelne między kolektorem a turbo. Posprawdzaj rury idące od SMIC'a.
Przepływka również nie wygląda za ciekawie.

Turbo - do około 2200 obr masz niedoładowanie, następnie do ok. 3000 obr przeładowanie, a powyżej 3100 obr jest w miarę ok. Zapewne auto wpada w tryb awaryjny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bibidog » 15 wrz 2013, o 18:45

palio45 napisał(a):bibidog, zrób logi każdej z grup osobno. W dziale "Diagnostyka" masz wszystko opisane których grup.

Loguj auto na 3 lub 4 biegu od 1400 do 4000 obr/min .

Masz może jeszcze katalizator czy przelot?

Z tego co zauważyłem to możliwe, że masz gdzieś nieszczelność. Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki (idące od N75, od turbo oraz ten co idzie od ECU). Sprawdź również czy wszystko jest szczelne między kolektorem a turbo. Posprawdzaj rury idące od SMIC'a.
Przepływka również nie wygląda za ciekawie.

Turbo - do około 2200 obr masz niedoładowanie, następnie do ok. 3000 obr przeładowanie, a powyżej 3100 obr jest w miarę ok. Zapewne auto wpada w tryb awaryjny.


puszka od kata jest na miejscu filtr paliwa wyglada na wymieniany auto kupilem niedawno. syczy glosno te turbo wiec wskazuje na nieszczelnosc wezyki sprawdze i orurowanie.wiem ze jak jest neiszczelnosc w obwodzie ic to potrafi zakopcic na czarno a u mnie tego niema auto caly czas jezdzi tak samo na codzien przy normalnej jezdzie nie widac jakiegos niedoboru wielkiego ale wiem ze nie jedzie na 90 koni i predkosc maxymalna powinna byc ok 190 mamkola 15/55/195 wiec kola nie obciazaja zabardzo ogolnie czuc nawet na 2-3 biegu ze auto nie ciegnie od 2700-3000obr wyglada mi to na zapchany kat lub jakis niedobor paliwa niewiem dodam ze kopci troche od 2500-3000 na siwo a powyzej 3tys nic nie kopci .niemam skad podlozyc n75 ani przeplywki co do logow niewiem jakie grupy pozatym niemoge kazdej gropy zrobic bo nie mam zarejestrowanego vaga w tych logach widac ze doladowanie spada od 3tys i ilosc powietrza zasysanego i to raczej nie powinno spadac powinien utrzynywac cisnienie chociaz do 3700
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 18:58

Zrób logi te:
-> Statyczne - 001, 003 i 013 przez 60 sekund
-> Dynamiczne - 003, 008, 010, 011
Każda z grup osobna. Te grupy logów dasz radę zrobić.

Przepływkę spróbuj umyć płynem do przepływek. Możesz nawet wyjąć tą siateczkę od strony filtra powietrza. Zmień filtr powietrza jak nie był dawno wymieniany. Nie kosztuje dużo a na pewno pomoże.
Filtr paliwa również warto zmienić.
Aby wykluczyć niesprawny N75 do połącz ze sobą wężyki niebieski z czerwonym ze sobą i zrób loga 011 dynamicznego.

Kata możesz się pozbyć: wybijając go lub zastępując rurą 55mm.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

wreszcie komplet logow

Postprzez bibidog » 23 wrz 2013, o 15:14

zrobilem komplet logow w miare mozliwosci po dlugim oczekiwaniu na pelna wersje programu.

statyczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143050.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143052.html
bassis settings:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143046.html

Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143054.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143051.html
dynamiczne:
Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143054.html
grypa 08: http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143047.html
grupa 10: http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143048.html
grupa 11: http://vaglog.rtnet.pl/leszekd11_143049.html

dodam ze po zrobieniu logow wyjolem przeplywke i umyle wd wyrzucilem siatke byla bardzo brudna od jakiejs sadzy pierburg z dwoma blaszkami auto troszke zwawsze ale v-max nie testowalem
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez palio » 23 wrz 2013, o 20:05

W innym temacie już wszystko opisałem Dodam tylko tyle, że musisz koniecznie sprawdzić ustawienie rozrządu.

P.S.
Na przyszłość załóż swój temat i opisuj usterkę a nie w dwóch tematach.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bibidog » 23 wrz 2013, o 20:15

palio45 napisał(a):W innym temacie już wszystko opisałem Dodam tylko tyle, że musisz koniecznie sprawdzić ustawienie rozrządu.

P.S.
Na przyszłość załóż swój temat i opisuj usterkę a nie w dwóch tematach.

napisalem w swoim temacie a w tym dorzucilem przy okazji sorry zaczynam dopiero korzystac z forum,postaram sie trzymac zasad
Ostatnio edytowano 23 wrz 2013, o 20:17 przez bibidog, łącznie edytowano 1 raz
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez mackoz » 25 wrz 2013, o 19:33

kat wtrysku do ustawienia, zarejestrowac vaga to nie problem :) po ustawieniu zlogowac dynamicznie i porzadnie 003 bo przeplywka tez cos ucina dawke.
mackoz
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 18 cze 2012, o 18:43
Lokalizacja: Toruń


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości