Moderator: Moderator
palio45 napisał(a):bibidog, zrób logi każdej z grup osobno. W dziale "Diagnostyka" masz wszystko opisane których grup.
Loguj auto na 3 lub 4 biegu od 1400 do 4000 obr/min .
Masz może jeszcze katalizator czy przelot?
Z tego co zauważyłem to możliwe, że masz gdzieś nieszczelność. Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki (idące od N75, od turbo oraz ten co idzie od ECU). Sprawdź również czy wszystko jest szczelne między kolektorem a turbo. Posprawdzaj rury idące od SMIC'a.
Przepływka również nie wygląda za ciekawie.
Turbo - do około 2200 obr masz niedoładowanie, następnie do ok. 3000 obr przeładowanie, a powyżej 3100 obr jest w miarę ok. Zapewne auto wpada w tryb awaryjny.
palio45 napisał(a):W innym temacie już wszystko opisałem Dodam tylko tyle, że musisz koniecznie sprawdzić ustawienie rozrządu.
P.S.
Na przyszłość załóż swój temat i opisuj usterkę a nie w dwóch tematach.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości