mam golfa 1,9 TDi 90 km 94 r.na 4 i 5 biegu przy prędkości 140 km/h jest takie czknięcie a pedał gazu do oporu a auto niechce więcej iść.wymiana pompy wtryskowej nic niepomogła.prosze pomużcie bo mi wstyd bo niemogłem wyprzedzić nawet peugota 106
popieram kolegę, najlepiej podpiąć interface VAG i zczytać błędy, najprawdopodobnie czujnik n75 do wymiany, należałoby również sprawdzić przewody idące do niego
pozdrawiam
Miałem to samo przy ok.110 pod górę lub 130 na prostej - błąd wykazywał " nieprawidłowa regulacja ciśnienia doładowania" . Był to głupi przewód podciśnieniowy od zaworu na podszybiu i między rurkami nagrzewnicy wychodzącej z przedziały pasażeskiego.
audi1986, zdejmij z zaworka N75 wężyk czerwony i niebieski i połącz je "na krótko" przejedź się. Jak pójdzie ładnie bez zadyszki to N75 do wymiany/regeneracji. Miałem to samo.
Pozdrawiam
Murel, a jaka masz moc silnika?? jeśli 90tke to N75 znajduje sie miedzy filtrem paliwa a powietrza przymocowany do fartucha budy...
jesli 110tke to N75 znajduje sie na podszybiu koło zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzacego-poznasz go po białym łepku...
ten z czrnym łepkiem steruje zaworem EGR