odciencie przy140 km\h przy golfie 1,9 TDi 90 km.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

odciencie przy140 km\h przy golfie 1,9 TDi 90 km.

Postprzez audi1986 » 15 sie 2008, o 15:15

:idea: mam golfa 1,9 TDi 90 km 94 r.na 4 i 5 biegu przy prędkości 140 km/h jest takie czknięcie a pedał gazu do oporu a auto niechce więcej iść.wymiana pompy wtryskowej nic niepomogła.prosze pomużcie bo mi wstyd bo niemogłem wyprzedzić nawet peugota 106
audik
audi1986
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 14:38
Lokalizacja: Poznań

odciencie przy140 km\h przy golfie 1,9 TDi 90 km.

 

Postprzez leopard » 15 sie 2008, o 18:48

podepnij VAG'a i zobacz czy wyskoczył błąd N75
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez husio » 16 sie 2008, o 16:31

popieram kolegę, najlepiej podpiąć interface VAG i zczytać błędy, najprawdopodobnie czujnik n75 do wymiany, należałoby również sprawdzić przewody idące do niego
pozdrawiam
husio
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 16:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez schrek » 19 sie 2008, o 20:47

morzesz tez miec pekniety przewod dostaje sie lewe powietrze i nie da rady bys sie rozpedzil. terz tak mialem. sprawdz wszystkie gumowe przewody...
schrek
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2008, o 19:35
Lokalizacja: chlewiska

Postprzez kfiatek73 » 20 sie 2008, o 21:50

Miałem to samo przy ok.110 pod górę lub 130 na prostej - błąd wykazywał " nieprawidłowa regulacja ciśnienia doładowania" . Był to głupi przewód podciśnieniowy od zaworu na podszybiu i między rurkami nagrzewnicy wychodzącej z przedziały pasażeskiego.
kfiatek73
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 19:02
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez audi1986 » 23 sie 2008, o 03:00

myslisz ze go turbo przewadpwuje?ale wysiogne wezyk od tej pomki i tak samo
audik
audi1986
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 14:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Szymon » 26 sie 2008, o 11:15

audi1986, zdejmij z zaworka N75 wężyk czerwony i niebieski i połącz je "na krótko" przejedź się. Jak pójdzie ładnie bez zadyszki to N75 do wymiany/regeneracji. Miałem to samo.
Pozdrawiam
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez audi1986 » 5 wrz 2008, o 18:59

panowie autko zrobione wezyki przy zaworku N75 zle pozakladane byly.pozdrawiam :lol:
audik
audi1986
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 14:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez danielsonn » 23 gru 2008, o 12:26

a jak powinny byc prawidlowo podlaczone ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez Murel » 27 gru 2008, o 14:07

ja mam to samo. i mam pytanie gdzie jest ten zaworek n75??
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 00:22

Murel, a jaka masz moc silnika?? jeśli 90tke to N75 znajduje sie miedzy filtrem paliwa a powietrza przymocowany do fartucha budy...
jesli 110tke to N75 znajduje sie na podszybiu koło zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzacego-poznasz go po białym łepku...
ten z czrnym łepkiem steruje zaworem EGR
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piotrek » 12 sty 2009, o 17:34

czy ten zaworek musi cykać??
Piotrek
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 cze 2007, o 15:21
Lokalizacja: Strzegowo/Mława

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości